Tjoheiii Skrevet 3. april #61 Del Skrevet 3. april Cerave spf 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snute Skrevet 5. april #62 Del Skrevet 5. april Bruker dere en annen krem under i tillegg? Syns det blir så mange lag, kunne tenke meg en solkrem jeg kunne bruke i steden for vanlig krem, over c vitamin serum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april #63 Del Skrevet 5. april snute skrev (52 minutter siden): Bruker dere en annen krem under i tillegg? Syns det blir så mange lag, kunne tenke meg en solkrem jeg kunne bruke i steden for vanlig krem, over c vitamin serum. Med Skinome sin trenger du ikke vanlig dagkrem under. Den er super👍 Anonymkode: 55035...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #64 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 21.13): Bruker jeg noe, så er det änglamark, hadde aldri smurt inn ansiktet med hormonforstyrrende og kreftfremkallende stoffer daglig. Ville lest meg opp på Forbrukerrådet og Svanemerkede solkremer Anonymkode: 6e177...d81 Jeg er enig med deg i denne, og kjøpte svanemerket solkrem i fjor, tror det var Anglamark sin. Synes den var så klissete orker ikke bruke. Har også prøvd Rudolph care sin, klissete den og. Mulig det er noe med huden min, eller om jeg tar for mye på. Er vel mest fornøyd med Cosrx aloe soothing spf50. Men skulle helst hatt en svanemerket solkrem. Anonymkode: 272fe...5d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #65 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.55): Smører dere dere 3-4 ganger i løpet av jobbdagen? Jobber dere inne? Da er det ikke noe poeng. Anonymkode: 8fd85...4e1 Nei, jeg smører meg kun én gang og det er om morgenen. Jobber både inne og ute siden jeg jobber i barnehage. snute skrev (På 5.4.2025 den 11.30): Bruker dere en annen krem under i tillegg? Syns det blir så mange lag, kunne tenke meg en solkrem jeg kunne bruke i steden for vanlig krem, over c vitamin serum. Ja, vanlig dagkrem. Blir ikke mange lag for min del: dagkrem og så solkrem. Har ikke dagkrem med solfaktor pga det ofte blir for lite beskyttelse. Eller mente du en solkrem i stedet for vanlig dagkrem? Det er mulig det går an, der er jeg usikker. Anonymkode: 9dfe0...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #66 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (På 28.3.2025 den 21.55): Smører dere dere 3-4 ganger i løpet av jobbdagen? Jobber dere inne? Da er det ikke noe poeng. Anonymkode: 8fd85...4e1 Jobber du i et rom uten sollys gjennom vinduer og lignende så trenger du ikke solkrem, nei. Men er der vinduer og sollys slipper inn så jo, da bruker du solkrem. Også til og fra jobb. Jeg påfører på nytt 2 ganger i løpet av min arbeidsdag. Anonymkode: 5e971...042 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #67 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, jeg smører meg kun én gang og det er om morgenen. Jobber både inne og ute siden jeg jobber i barnehage. Ja, vanlig dagkrem. Blir ikke mange lag for min del: dagkrem og så solkrem. Har ikke dagkrem med solfaktor pga det ofte blir for lite beskyttelse. Eller mente du en solkrem i stedet for vanlig dagkrem? Det er mulig det går an, der er jeg usikker. Anonymkode: 9dfe0...bf1 Om du vil ha tilstrekkelig beskyttelse mot tidlig aldringstegn så ville jeg smurt en gang til i løpet av arbeidsdagen, siden du også er ute. Solkremen beskytter ikke lenger etter 2 timer. Anonymkode: 5e971...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 6. april #68 Del Skrevet 6. april Beauty of Joseon sin Aqua solkrem er som en lett fuktighetskrem! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #69 Del Skrevet 6. april snute skrev (På 5.4.2025 den 11.30): Bruker dere en annen krem under i tillegg? Syns det blir så mange lag, kunne tenke meg en solkrem jeg kunne bruke i steden for vanlig krem, over c vitamin serum. Stort sett ikke, men om vinteren blir jeg så tørr at jeg noen ganger må ha mer fukt… Anonymkode: 4c75f...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. april #70 Del Skrevet 6. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jobber du i et rom uten sollys gjennom vinduer og lignende så trenger du ikke solkrem, nei. Men er der vinduer og sollys slipper inn så jo, da bruker du solkrem. Også til og fra jobb. Jeg påfører på nytt 2 ganger i løpet av min arbeidsdag. Anonymkode: 5e971...042 Men bruker du aldri sminke da? Jeg skulle gjerne smurt igjen, men da blir jeg jo seende helt gal ut, eller så må jeg fjerne sminken. jeg pleier å smøre godt om morgenen og så bruke spray utover dagen. Det gir ikke like god beskyttelse, men bedre enn ingenting… Anonymkode: 4c75f...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #71 Del Skrevet 8. april La Roche Posay spf 50. https://www.farmasiet.no/catalog/ansiktspleie/solkrem-ansikt/la-roche-posay-la-roche-posayla-roche-posay-anthelios-anthelios-uvmune-ultra-cream-spf50,5032876?gad_source=1&gbraid=0AAAAADSYjGELt9fqbsxdKwmAVvGHrJBns&gclid=CjwKCAjwktO_BhBrEiwAV70jXnuTnwmCIufzo4T1LsvnjLw2JVp-mX3yfMy2vEIMeFygdz77LdCxYhoCgSAQAvD_BwE En av få solkremer som ikke gir meg kviser, gjør meg for glinsende, og som ikke gir svie i øynene. Greit at prisen er ok også Anonymkode: 36b58...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #72 Del Skrevet 8. april Bruker denne fra Ærlig by Walle Kun naturlige ingredienser, og veldig drøy i bruk! Anonymkode: 467b9...9d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 8. april #73 Del Skrevet 8. april Ryddet for tulleinnlegg. Christina82, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #74 Del Skrevet 8. april Det er en stund siden jeg har trengt solkrem, for å si det sånn… Trøndelag…… Anonymkode: 57942...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april #75 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.46): Jobber du i et rom uten sollys gjennom vinduer og lignende så trenger du ikke solkrem, nei. Men er der vinduer og sollys slipper inn så jo, da bruker du solkrem. Også til og fra jobb. Jeg påfører på nytt 2 ganger i løpet av min arbeidsdag. Anonymkode: 5e971...042 UV-stråler slipper vel ikke inn gjennom vinduene? Anonymkode: 57942...87d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. april #76 Del Skrevet 8. april AnonymBruker skrev (32 minutter siden): UV-stråler slipper vel ikke inn gjennom vinduene? Anonymkode: 57942...87d Jo noen uv stråler går gjennom. Husker ikke om det var UVA eller UVB 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #77 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er en stund siden jeg har trengt solkrem, for å si det sånn… Trøndelag…… Anonymkode: 57942...87d Man bør bruke året rundt, også i Trøndelag… Anonymkode: 4c75f...b53 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #78 Del Skrevet 9. april Sverger til cosrx faktor 50 Anonymkode: f7767...5cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april #79 Del Skrevet 9. april AnonymBruker skrev (På 6.4.2025 den 13.47): Om du vil ha tilstrekkelig beskyttelse mot tidlig aldringstegn så ville jeg smurt en gang til i løpet av arbeidsdagen, siden du også er ute. Solkremen beskytter ikke lenger etter 2 timer. Anonymkode: 5e971...042 Klart solkrem beskytter mer enn 2 timer. Den går ikke fra full til null beskyttelse så fort det har passert 120 min liksom. Gradvis redusert beskyttelse, men definitivt ikke null beskyttelse. Anonymkode: f7767...5cc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå