AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Sliter med å finne en solkrem jeg kan bruke daglig bare til jobb og når jeg ikke er så mye ute. Helst 50 spf, men går fint om det bare er 30 også. Har litt fet hud, og vil ha en som kjennes ut som fuktighetskrem og ikke lukter mye. Noen som har forslag? Anonymkode: 5e971...042 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsWabiSabi Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Bruker helst de som er tryggest og anbefalt av Forbrukerrådet; Derma, Dermica, Änglemark Men vet ikke hva som passer for din hud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Bruker solkremer fra sør Korea, typisk Cosr x. Anthelios sin er også ganske god, på apoteket. Anonymkode: 63134...7c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sminkebord Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Jeg liker veldig godt CeraVe sin (Cerave spf 50) og beauty of joseon sin!( Beauty of Joseson) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Jeg bruker La Roche Posay, med SPF25 i ansiktet. https://www.laroche-posay.no/hydraphase/hydraphase-intense-uv-light Anonymkode: a4ddb...3f9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Rudolph Care serum og solkrem Anonymkode: 3ba74...a50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Suntique I’m Medi 100% Zinc Sun Solfaktor 50, veldig fornøyd. Brukte Anthelios (også solfaktor 50) før og var fornøyd men den inneholder mye alkohol som jeg reagerer på. Anonymkode: 9dfe0...bf1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Akkurat no brukar eg ansiktssolkremen moisturizing spf 50 frå Avene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars Liker veldig godt Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50 + PA++++ - som en lett fuktighetskrem, ikke klissete og trekker godt inn. Akkurat nå bruker jeg LRP Anthelios, den er ikke så verst den heller, men foretrekker den fra Beauty of Joseon. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 12.40): Sliter med å finne en solkrem jeg kan bruke daglig bare til jobb og når jeg ikke er så mye ute. Helst 50 spf, men går fint om det bare er 30 også. Har litt fet hud, og vil ha en som kjennes ut som fuktighetskrem og ikke lukter mye. Noen som har forslag? Anonymkode: 5e971...042 Ekspander CosmicaSun Kids Lotion 30 Anonymkode: 3d32a...822 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Del Skrevet 22. mars https://hudoglaserklinikken.no/shop/produkttype/solbeskyttelse-produkttype/smart-tone-spf-50-45ml-2/ drøy i bruk, gir en fantastisk finish til huden. Anonymkode: 723a6...745 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #12 Del Skrevet 22. mars Bruker denne, og når den har tørket inn i huden bruker jeg litt av den og blender med enten CC Cream eller fondation. Bruker jeg mer sminke sprayer jeg over med Sensai spray SPF50. Anonymkode: a1b27...3ad 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #13 Del Skrevet 22. mars Anglamark. Den er helt uten miljøskadelige stoffer, allergifremkallende stoffer, parfyme eller hormonforstyrrende stoffer. Samtidig lukter den ikke rart, slik som mange solkremer gjør og den har fin konsistens. Passe tykk konsistens Anonymkode: 899a0...428 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Del Skrevet 22. mars Jeg bruker denne daglig: Den er helt nydelig! Jeg bor i utlandet, et sted det er sol hver dag, og jeg har aldri blitt brent eller fått fregner engang. Anonymkode: bb118...186 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gentleman59 Skrevet 22. mars #15 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 12.40): Sliter med å finne en solkrem jeg kan bruke daglig bare til jobb og når jeg ikke er så mye ute. Helst 50 spf, men går fint om det bare er 30 også. Har litt fet hud, og vil ha en som kjennes ut som fuktighetskrem og ikke lukter mye. Noen som har forslag? Anonymkode: 5e971...042 Ekspander M65: Efter en lite, men nå fjernet, hudkreft-tilfelle i ansiktet, og en solid (fortjent) dose voksenkjeft av verdens koseligste plastikk-kirurg bruker jeg faktor 50, handler på apotek, måtte sjekke merket, det heter "Avène". 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #16 Del Skrevet 22. mars ☀️Fantastisk solkrem☀️ Anonymkode: 69fca...d53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 22. mars #17 Del Skrevet 22. mars Bruker Dior Solar SPF 50 til ansiktet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 22. mars #18 Del Skrevet 22. mars Bruker Piz Buin hver dag på både meg selv og barna 😊 Føler den er best, og lett å jobbe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Del Skrevet 22. mars Roci skrev (På 22.3.2025 den 17.37): Liker veldig godt Beauty of Joseon Relief Sun Rice + Probiotics SPF50 + PA++++ - som en lett fuktighetskrem, ikke klissete og trekker godt inn. Ekspander Bruker denne og er veldig fornøyd. Anonymkode: b7143...9ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tunique Skrevet 22. mars #20 Del Skrevet 22. mars Bruker sjelden solkrem. Trenger de D vitaminene jeg kan få🙂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå