Gå til innhold

Oppgitt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hunden har vært uheldig i natt og hatt avføring på gulvet . Dette har blitt dratt på hele stuegulvet av støvsugeren som pleier gå om natta . Min samboer har oppdaget dette i dag tidlig, og bare oversett  det til jeg oppdaget det mange timer etterpå . Gulv er stygge merker på nå . Overreagerer jeg eller er mannen veldig sløv ? 

Anonymkode: 38fb8...457

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil si det kommer an på situasjonen. Jeg har opplevd samme, bare uten robot. Hvis jeg oppdager det når jeg er på vei ut døra og er i fare for å komme for sent til jobb så informerer jeg bare og går. Hvis han har reist på jobb før meg så biter jeg tenna sammen å fikser det selv, men syns info er viktig

Anonymkode: 8b98a...a4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen din er skikkelig kjip som overser det og overlater problemet til deg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg var på skolearrangement med 9 klassingen igår kveld, kom hjem rundt 2130. Da hadde hunden spydd midt på gulvet. Samboer satt i stolen sin og så på tv, han hadde kastet noe papir over spyet og bare lot det ligge til jeg kom. Jeg klikket. Mange menn er totalt ubrukelige🤮

Anonymkode: 0b8fa...64a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...