AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Mars er måneden for bevissthet rundt endometriose, så jeg lurte på om flere med diagnosen vil dele hvordan den påvirker livet deres? Jeg fikk diagnosen for halvannet år siden, grad 4. - Jeg sliter med sterke smerter under menstruasjon, både i mage, korsrygg og nedover i beina. - Jeg har slitt med magen i flere år og blitt testet for cøliaki, laktoseintoleranse, crohns og senest IBS, har skjønt at sistnevnte er en vanlig feildiagnostisering blant kvinner med endo, før de faktisk får diagnosen endometriose. - Jeg har slitt med vannlatingsproblemer, altså da hyppig vannlating gjerne da mens jeg har PMS, dette blir til vondt vannlating de første dagene jeg har mensen. Da føles det som at hele underlivet mitt er ømt. - Jeg sliter med søvnen og føler meg konstant utmattet og tom for energi. Jeg burde nok egentlig satt meg ned og lest meg ordentlig opp på diagnosen min, for det er så utrolig mye jeg ikke vet eller kan. Har du endometriose? I så fall, hvordan påvirker det deg, og har du funnet ting som gjør det lettere å leve med diagnosen? Anonymkode: de795...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå