Gå til innhold

Voksen venninne som vil overnatte når hun er hos meg, og ønsker at jeg overnatter hos henne..

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

Overnatting er jo drithyggelig. Men hadde vært slitsomt med venner som ligger og purker i sofaen til klokka 12.00. Er det snakk om overnatting, står vi opp circa samtidig, og spiser frokost og har det hyggelig sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Lava Anne skrev (1 minutt siden):

Overnatting er jo drithyggelig. 

Det synes ikke TS. Men problemet er at istedenfor å si fra, vil hun heller skrive tråd på kg. 

Anonymkode: a699f...3fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva mener du med "egne venner"? 

Du omtaler deg selv som en venn av henne. 

Anonymkode: 9641a...215

Hun var med vennene til mannen hun var gift med, og når hun og mannen skilte lag mistet hun mye kontakt med de.

Ts

Anonymkode: a8713...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lava Anne skrev (2 timer siden):

Overnatting er jo drithyggelig. Men hadde vært slitsomt med venner som ligger og purker i sofaen til klokka 12.00. Er det snakk om overnatting, står vi opp circa samtidig, og spiser frokost og har det hyggelig sammen.

Hvis jeg legger meg 01 er hun oppe en time eller to lenger, fordi hun er vant til å legge seg sent og sove utover morgenen.

Sist hun sov over hørte jeg at hun om natten tasset rundt i leiligheten, hadde et par turer ut for å røyke på verandaen og holdt på med ting i stuen.

Når jeg våknet i 9-10 tiden sov hun tungt.

Ts

Anonymkode: a8713...45d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...