AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Hva jobber du med etter denne masteren, og hvilken bachelor har du i bunn? Vil du si hva du har i bruttolønn? Har du hjemmekontor? Anonymkode: 560c1...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Er sykepleier «i bunn». 700 000.- blank. Jobber i FHI. Har sjelden hjemmekontor, men kan ha det om jeg ønsker. Noe jeg altså svært sjeldent ønsker. Anonymkode: 3643f...9cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Jeg har ikke denne masteren selv, men det var noen med master i folkehelse rundt meg da jeg jobbet i Helsedirektoratet. Det er også ganske mange med den bakgrunnen som blir folkehelserådgivere eller jobber med miljørettet helsevern ute i kommuner og hos statsforvaltere. Inntrykket mitt er at en meget betydelig andel har sykepleie som utgangspunkt. Der jeg jobbet i Helsedirektoratet var regelen inntil 2 hjemmekontordager pr. uke, med krav om tilstedeværelse to bestemte ukedager hvis det ikke var spesiell grunn til at man trengte hjemmekontor akkurat denne dagen. Vi måtte ikke spørre leder fra gang til gang, bare føre opp i kalender, og alle møteinnkallinger gikk med Teams-lenke. Lønnen til de kollegaene mine som hadde master i folkehelse aner jeg ikke. Anonymkode: 9da29...092 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Har en slektning med master i folkehelse. Er fysioterapeut i bunn, jobber som seniorrådgiver i NAV. Vet ikke lønn. Har noe hjemmekontor. Kjenner også noen som gikk videre med PhD, jobber nå som førsteamanuensis. Anonymkode: 7f376...1e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Er sykepleier med master i folkehelse. Jobber som seniorrådgiver i staten (ikke helserelatert direktorat/etat, men med helserelaterte oppgaver). Lønn på 800 000 kr i året. Hvor mye hjemmekontor jeg kan ta styrer jeg selv. Blir vanligvis 2-3 dager i uka. Anonymkode: 26e54...69f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Takk for svarene så langt! Trådstarter Anonymkode: 560c1...8be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Del Skrevet 23. mars Sykepleie, jobber som veileder og masse hjemmekontor. Ca 580.000,- Anonymkode: a9cfa...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå