17.11 Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Veldig fin og tankevekkende dokumentar. Fikk absolutt sympati for han, selv om jeg fortsatt er kritisk til mye av det som skjedde i etterkant av ulykken.
Never_ending Skrevet 3. april #8 Skrevet 3. april 17.11 skrev (På 28.3.2025 den 21.52): Veldig fin og tankevekkende dokumentar. Fikk absolutt sympati for han, selv om jeg fortsatt er kritisk til mye av det som skjedde i etterkant av ulykken. Hva skjedde i etterkant?
Never_ending Skrevet 3. april #9 Skrevet 3. april Dude1996 skrev (På 1.4.2025 den 19.45): Veldig glad i oppmerksomhet, men tragisk ulykke Oppmerksomhetssyk fordi han er med i en dokumentar serie etter en slik alvorlig ulykke ? Synes serien var helt fantastisk og rørende 1 1
Buxus Skrevet 12. april #11 Skrevet 12. april Jeg synes dokumentaren er fin, men føler han blir veldig mye bedre fremstilt i dokumentaren enn hvordan han fremstår i andre medier. Jeg synes ikke han har virket spesielt sympatisk tidligere, og har hørt og sett ting som bekrefter dette. Så dokumentaren fremstår ikke helt ekte for meg.... 5 2
Jadaomatte Skrevet 12. april #12 Skrevet 12. april Never_ending skrev (På 3.4.2025 den 22.39): Hva skjedde i etterkant? «Heiagjengen» hans skrev diffuse trusler til folk som kommenterte at han burde ha tatt litt ansvar selv. Typ «jeg ser du har barn og adressen din er…» Leste det mens det ble skrevet. Truende folk, MMA folk med stort skadepotensiale, pøbler fra barndommen av. Skikkelig vemmelig oppførsel. Kommentarene ble stående helt til han fikk seg en advokat, da ble de fjernet. 3
Dude1996 Skrevet 12. april #13 Skrevet 12. april Buxus skrev (3 timer siden): Jeg synes dokumentaren er fin, men føler han blir veldig mye bedre fremstilt i dokumentaren enn hvordan han fremstår i andre medier. Jeg synes ikke han har virket spesielt sympatisk tidligere, og har hørt og sett ting som bekrefter dette. Så dokumentaren fremstår ikke helt ekte for meg.... Enig.
Kartoffel Skrevet 12. april #14 Skrevet 12. april (endret) Buxus skrev (17 timer siden): Jeg synes dokumentaren er fin, men føler han blir veldig mye bedre fremstilt i dokumentaren enn hvordan han fremstår i andre medier. Jeg synes ikke han har virket spesielt sympatisk tidligere, og har hørt og sett ting som bekrefter dette. Så dokumentaren fremstår ikke helt ekte for meg.... Da lurer jeg på hvordan han har fremstått ellers, for jeg synes ikke han fremsto veldig sympatisk i serien heller, for å være ærlig. Endret 13. april av Kartoffel 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå