AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Jeg er ikke hoven I ankler eller fotblad,ikke i leggen heller,men når jeg trykker litt hardt på skinnleggen,så får jeg merker/gropsom varer noen sekunder,hvis en hadde skikkelig vann I beina ville ikke da ankler og fotblad blitt hovne?????noen som har dette selv? Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Ingen?? Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Dette bør du snakke med legen om, høres ut som pitting ødem. Anonymkode: 62519...37a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Da har du ødem, altså mye vann i kroppen. Kan være midlertidig og hormonelt, eller etter inntak av mye salt. Trening/mosjon, og å drikke mye hjelper. Anonymkode: 32e4e...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Da har du ødem, altså mye vann i kroppen. Kan være midlertidig og hormonelt, eller etter inntak av mye salt. Trening/mosjon, og å drikke mye hjelper. Anonymkode: 32e4e...091 Er det farlig. Ts Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det farlig. Ts Anonymkode: 27a48...bd2 Kommer helt an på hvem du er og hvorfor du har ødem Anonymkode: 06347...f5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke hoven I ankler eller fotblad,ikke i leggen heller,men når jeg trykker litt hardt på skinnleggen,så får jeg merker/gropsom varer noen sekunder,hvis en hadde skikkelig vann I beina ville ikke da ankler og fotblad blitt hovne?????noen som har dette selv? Anonymkode: 27a48...bd2 Du har vannansamling i beina. Anonymkode: d1da5...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Alt fra absolutt ingenting til farlig. Men snakk med legen over helga om det er vedvarende, for du må muligens ha vanndrivende.. Anonymkode: d1da5...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du har vannansamling i beina. Anonymkode: d1da5...c89 Kun litt på skinnlegg ingen andre plasser, ved vann I beina så pleier vel fotblad og ankel bli hoven?? Ts Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kun litt på skinnlegg ingen andre plasser, ved vann I beina så pleier vel fotblad og ankel bli hoven?? Ts Anonymkode: 27a48...bd2 Nei, ikke nødvendigvis. Men det er i de fleste tilfeller ikke farlig, så kontakt legen din på mandag. Anonymkode: d1da5...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annev Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Noen som har dette Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars #13 Del Skrevet 25. mars ? Anonymkode: 27a48...bd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå