AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Jeg må pumpe på jobb og har ikke kjøleskap. Har noen tips til en melkekjøler til morsmelk, der melken er trygg i minst 6 timer. Nb! Den må kjøle, for melken skal drikkes dagen etter mens jeg er på jobb. Anonymkode: ab863...81b
sisini Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Jeg bruker medela sin kjølebag med plass til 4 flasker. Pumper i lunsjen, og melken er fin når jeg kommer hjem (ca 4-5 timer senere) 😊 Mini drikker melken dagen etterpå. Fredagsmelk drikkes på mandag. Føler den er trygg fordi melkeflaskene ligger helt tett inntil kjøleelementet. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars sisini skrev (2 timer siden): Jeg bruker medela sin kjølebag med plass til 4 flasker. Pumper i lunsjen, og melken er fin når jeg kommer hjem (ca 4-5 timer senere) 😊 Mini drikker melken dagen etterpå. Fredagsmelk drikkes på mandag. Føler den er trygg fordi melkeflaskene ligger helt tett inntil kjøleelementet. Tusen takk for svar 🩷 Anonymkode: ab863...81b
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Har også medela kjølebag og synes den er helt super! 😊 Har to stk, slik at jeg alltid har nedkjølt element i tilfelle jeg skulle glemme å legge det i fryseren. Anonymkode: b4837...e92 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har også medela kjølebag og synes den er helt super! 😊 Har to stk, slik at jeg alltid har nedkjølt element i tilfelle jeg skulle glemme å legge det i fryseren. Anonymkode: b4837...e92 Oj! Det var smart, er en så ergerlig ting å glemme. Tusen takk, damer! Da vet jeg hva jeg skal kjøpe. 🩷 Anonymkode: ab863...81b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå