AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Til dere i Rogaland.. jeg leter etter plasser hvor jeg kan reise til og la hundene mine springe. Altså nå tenker jeg ikke på hundeparker, trenger ikke være inngjerdet områder da jeg har line på de. Men bare en plass hvor jeg kan reise av og til å la de få springe ut litt energi, kaste ball. Gjerne en litt åpen plass hvor en kan se hvis det kommer andre folk. Til nå har jeg pleid å reise til strendene, da det orfte er litt stort område bak sanddynene der, men det er så og si alltid så mye folk der og det passer ikke til den ene hunden min. Noen som vet om noen plasser? Utenom opp mot Haugesund, må være nede i Rogaland for og si det slik. Anonymkode: 1ce2b...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #2 Del Skrevet 24. mars Flymuseum? Mange har med hundene i langline der.. Anonymkode: 3c3a3...48b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #3 Del Skrevet 24. mars I sørmarka er det et stort område der du kan ha hunden løs året rundt. Sjekk kommunens hjemmeside. Anonymkode: e9d0f...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #4 Del Skrevet 24. mars Hammaren Hundepark, Kvernevik. Selv om det ikke akkurat er folksomt der, må du jo regne med andre hundeeiere. Kommer an på tidspunktet. Anonymkode: bb96a...d37 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Haugesund er i Rogaland.. Anonymkode: 7e866...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Haugesund er i Rogaland.. Anonymkode: 7e866...a71 Jeg skrev, ute om Haugesund da jeg ikke bor der oppe. Gidder ikke å reise helt opp ditt for at hundene skal springe😅 Anonymkode: 1ce2b...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Flymuseum? Mange har med hundene i langline der.. Anonymkode: 3c3a3...48b Ja kanskje det hadde vært noe, ikke tenkt på det. Takk for tips! Anonymkode: 1ce2b...31c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hammaren Hundepark, Kvernevik. Selv om det ikke akkurat er folksomt der, må du jo regne med andre hundeeiere. Kommer an på tidspunktet. Anonymkode: bb96a...d37 Takk for tips😊 Anonymkode: 1ce2b...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): I sørmarka er det et stort område der du kan ha hunden løs året rundt. Sjekk kommunens hjemmeside. Anonymkode: e9d0f...b77 Ja det vet jeg, men vil helst unngå hundeparker da det som oftes er andre der og den ene hunden min ikke går så godt sammen med andre/hunder som er fremmed. Anonymkode: 1ce2b...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Del Skrevet 24. mars Det er en hundepark på Tasta også, sjelden jeg ser hunder der i vanlig arbeidstid - så om du jobber skift e.l. er det en mulighet. I Randabergbukta har det også vært lite folk når jeg har gått der utenom badesesongen, men det kan ha vært tilfeldig. Anonymkode: 44590...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Del Skrevet 24. mars Ca hele halve Ryfylke? Anonymkode: 6dba9...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Del Skrevet 24. mars Jeg har en liten magefølelse på at de kanskje har endret på dette. Men en gang i tiden i det minste så var det noen dager i uka hvor det var lov å la hunden springe fritt nede på Hellestø stranden. Tenkte jeg kunne nevne det, og så kan du evt. se om du orker å undersøke. Jeg føler jeg husker kanskje noen nevne at det tok slutt på dette… 🤔🤔men så er jeg ikke sikker. Har ikke hund selv, så følger ikke med. Anonymkode: 75ea8...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Svært mange av strendene har (heldigvis!) båndtvang hele året, grunnet svært sårbart fugleliv. Anonymkode: 0ed14...dde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 24. mars #14 Del Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Svært mange av strendene har (heldigvis!) båndtvang hele året, grunnet svært sårbart fugleliv. Anonymkode: 0ed14...dde Ts lurte vell gjerne på hvor hundene kunne få løpe, ikke hvor de ikke burde løpe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #15 Del Skrevet 24. mars Anonymbruker*** skrev (4 minutter siden): Ts lurte vell gjerne på hvor hundene kunne få løpe, ikke hvor de ikke burde løpe? Enig i at jeg skrev en dårlig kommentar, men kan jo ikke endre den når den er skrevet som anonym. Ts skriver at hun/han pleier å dra til strendene og la hunden løpe der. Jeg følte derfor at det var viktig å påpeke at dette ikke er lov. Men jeg burde jo selvsagt formulert meg på en slik måte at det ble tydelig. Strendene i Rogaland har et ekstremt sårbart fugleliv, da omtrent alt av mindre trekkfuglarter som skal til Norge kommer inn hit etter en lang flytur fra sørligere strøk. De lander på strendene fullstendig utmattet. Og derfor er det båndtvang hele året. Anonymkode: 0ed14...dde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #16 Del Skrevet 24. mars Jeg bor ikke i området, men fikk opp en reklame på FB om noe som het Sola Hundepark eller noe sånt? Et sted der man kan leie tid i inngjerdet område. Virket veldig ok. Anonymkode: a16da...1b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå