Gå til innhold

Vanlig å våkne tidlig på vår/sommer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg la meg kl 1 i natt og sovnet fort, men bråvåknet 7:30. Umulig å sovne igjen, da var jeg lysvåken. Dette er utrolig kjipt da jeg egentlig trenger mer søvn etter en stressende uke. Er dette vanlig? Jeg har lystette gardiner så det er helt mørkt i rommet, og vinduet står på gløtt så det er svalt her. 

Anonymkode: 2b0ae...c1f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ja, når det er lysere trenger en som regel mindre søvn. At det er lysere, gjør det også vanskeligere å sove

Anonymkode: bf73d...c2b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg våkner grytidlig hver dag nå - selv i helgen og om jeg legger meg senere.

Hjernen omstiller seg automatisk på sommertid - neste helg stilles klokken 😉 

Anonymkode: 6ea8a...c26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg la meg kl 1 i natt og sovnet fort, men bråvåknet 7:30. Umulig å sovne igjen, da var jeg lysvåken. Dette er utrolig kjipt da jeg egentlig trenger mer søvn etter en stressende uke. Er dette vanlig? Jeg har lystette gardiner så det er helt mørkt i rommet, og vinduet står på gløtt så det er svalt her. 

Anonymkode: 2b0ae...c1f

Hva med å legge seg tidligere? Det er fortsatt mørkt tidlig på kvelden. 7.30 er ikke tidlig.

Anonymkode: 5d52e...12f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg la meg 01.30 i går. Måtte se en serie etter kveldsvakt. Lys våken kl 8. Redd det er lite søvn fordi jeg skal på jobb igjen i ettermiddag.

Anonymkode: eab40...7a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har våknet 05 den siste tiden og ikke fått sove etterpå. blir litt bekymra, for jeg tror jeg trenger mer søvn, men har ikke følt meg veldig trøtt på dagtid heller. i natt sørget jeg for at det var skikkelig mørkt på rommet, og da sov jeg til 06. må heller prøve å være i seng senest 23, helst før.

får mye ut av dagen, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg la meg 01.30 i går. Måtte se en serie etter kveldsvakt. Lys våken kl 8. Redd det er lite søvn fordi jeg skal på jobb igjen i ettermiddag.

Anonymkode: eab40...7a5

6,5 time er nok til å fungere greit dagen etter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sicktrip skrev (2 timer siden):

Våknet i 4-tiden i over ett år nå. Ene gangen la jeg meg ved midnatt, og våknet klokken  02:00 , lys våken 🤷‍♂️

Natt til onsdag denne uken, våknet jeg 02:45. Var da på jobbreise, og var lenge å vente 3,5 time på hotellfrokost, Lol.

Har (omsider) bestilt legetime. Skal dit om snaue 2 uker , og prate litt rundt dette.

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sicktrip skrev (5 minutter siden):

48 år

Kan være overgangsalderen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

.

Endret av Sicktrip
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...