Gå til innhold

Hva gjør dere resten når noen jobber natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å være stille synes jeg, når noen skal sove i helgene på dagtid. Prøver å ta hensyn såklart, men det er kjipt å gå og hysje på barna hele tiden.  Går jo såklart ut og finner på ting med de, men orker ikke hele dagene… da blir det jo grusomt for meg også…

Hva gjør dere andre når noen sover etter nattvakt hjemme?

Anonymkode: d8620...ca5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han må bruke ørepropper. Holde vinduet igjen. Vi drar ut noen timer, men når vi er hjemme igjen får det bare stå til. Han pleier av og til å sove på arbeidsplassen før han kommer hjem 😊

Anonymkode: d198a...e7a

• Liker 4
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge sover personen som jibber natt da? Verste var faktisk å jobbe natt til helg da alle var hjemme, det var umulig å sove. Selv med propper. Vi sover ikke lenger enn til 12/13, så er det familieliv etterpå. 

Anonymkode: 054e2...000

AnonymBruker
Skrevet

Sover på arbeidsplass + med ørepropper. 

Anonymkode: f3049...521

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber natt og arbeidshelgene er helt jævlige. Sover ikke skikkelig på 3 dager 

Anonymkode: 6ed20...479

AnonymBruker
Skrevet

Vel, livet til resten av familien går videre, selv om jeg har jobbet nattvakt. Det eneste jeg ber om er at de lar være å snakke direkte til meg før kl 15. Ikke gå inn på rommet, hvor jeg sover. Ut over det, må jeg enten bruke propper eller tåle vanlige hverdagslyder. 

Anonymkode: 7d982...36a

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovet med ørepropper, også oppholder ikke mannen og ungene seg akkurat i naborommet. De er mye ute, på besøk hos besteforeldre, i skogen, etc også må de jo få leve når de er hjemme. Blir det litt lite søvn, så tar jeg et par timer rett før jeg går på jobb igjen. 

Anonymkode: 82852...5e2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sover som en stein, stort sett, med mindre de hopper og herjer på trampolinen. 

Anonymkode: e8012...9b2

Skrevet

Mannen min jobber natt og her gjør vi som vanlig på dagtid. Han sover veldig godt å jeg kan gjerne støvsuge utenfor soverommet og tar ellers ikke spesielle hensyn bortsett fra at ungene ikke får ha lekebesøk på naborommet.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 11.38):

Vel, livet til resten av familien går videre, selv om jeg har jobbet nattvakt. Det eneste jeg ber om er at de lar være å snakke direkte til meg før kl 15. Ikke gå inn på rommet, hvor jeg sover. Ut over det, må jeg enten bruke propper eller tåle vanlige hverdagslyder. 

Anonymkode: 7d982...36a

Akkurat likt hos oss. 😊

Anonymkode: 1162c...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...