AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Det har vært brudd for barnefar og kjæresten. Han er på jakt etter egen bolig, da han bor i hennes leilighet. Vi har tre barn sammen, i alderen 7 - 11. Han skal ha barna om tre uker (jobber på nordsjøen), og har sagt til eksen at han ikke kommer til å ha barna i hennes leiligheten lengre. Han har spurt om å ha barna i min leilighet. Noe jeg tenker kan forvirre barna, to av barna lever i drømmen om at vi skal bli sammen igjen (fire år siden bruddet). Det er uvisst når barnefar finner seg ett eget sted. Noen som har erfaringer med deling av leilighet på denne måten? På godt og vondt... Anonymkode: 54ee0...34d
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Tenker barnefar må få orden på egen leilighet først, barn etterpå. Høres noe invaderende ut på meg, om du skal få han inn i din leilighet plutselig. Anonymkode: 1597b...260 1
NinaLisa Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars For barnas skyld ville jeg jeg sagt ja til samvær hjemme hos meg. Barna er såpass store at det går an å snakke med dem om ting. Når far jobber borte og bare ser barna sine i friuker er det viktig at god kontakt opprettholdes. At far skal måtte vente til ny leilighet er på plass synes jeg blir feil. 8 2
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars Selvfølgelig er dette en situasjon hvor det minst oppstyrende for barna at han har samværet i leiligheten din(tidligere deres). Når den ene parten jobber slik de gjør så må man lempe på de regide rammene og gjøre det beste ut av det. Hadde du vært i lignende situasjon med å jobbe offshore med så lange vakter uten mulighet for å gjøre private ting i arbeidstiden så ville vel det beste for deg også å ha samværet hos han om du tenker deg godt om. Barna blir selvfølgelig ikke "forvirret" av dette. Dette er en praktisk sak som ikke handler om deres kjærlighetsliv - og som dere viser og kommuniserer tydelig til barna. Anonymkode: e0990...d58 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Han kan ha timesamvær på ettermiddag/tidlig kveld i ukedagene og dagsamvær annenhver helg inntil han har et nytt sted å bo Anonymkode: 9f417...c2c
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Han får da virkelig finne seg ny bolig. Det må han jo uansett. Det blir en hvilepute for ham om du stiller med egen bolig. Anonymkode: 07fb1...0ab
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Jeg ville helt selvsagt sagt ja til samvær hjemme hos dere Anonymkode: 245ba...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars Det er ikke forvirrende for barna. Så store barn kan fint forklares hva som er greia. Har du behov for at han har barna og er komfortabel med opplegget, kjør på. Selv hadde jeg aldri i verden drevet med slik fasilitering for en voksen. Også helt uaktuelt å ha eksen surrende rundt i min bolig uten meg til stede. Hadde foreslått dagsamvær der han hentet barna og leverte dem tilbake. Og spurt hva planen var for bosituasjonen. Anonymkode: 09a14...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå