lillesnillelilla Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Noen som har forslag til podcaster? Hører mye på det så går litt tom mellom hver gang det kommer nye episoder i de jeg hører mest på. De jeg venter på episoder av er henrettelsespodden, benådet, hjernesterk, trygdekontoret og psykohoder. Pleier også å høre på historiske kjendiser, nådeløse nordmenn, diktatorpodden og Abels tårn. Svenske og engelske går også greit, i tillegg til danske så sant de ikke snakker veldig fort...har hørt noe av det Sveriges Radio har lagt ut. Liker ikke podcaster hvor det er mye pludring.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars «En mørk historie» er veldig bra hvis du liker true crime! Anonymkode: e3bbc...8d6
lillesnillelilla Skrevet 22. mars Forfatter #4 Skrevet 22. mars Brunhilde skrev (8 minutter siden): Har du hørt Tyrann fra NRK? Den liker jeg. Det har jeg, enig i at den er bra
lillesnillelilla Skrevet 22. mars Forfatter #5 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 minutter siden): «En mørk historie» er veldig bra hvis du liker true crime! Anonymkode: e3bbc...8d6 Skal sjekkes ut!
Mayah Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Har du sjekket ut mer av det som ligger på NRK radio? Hele Historien f.eks?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Jeg liker veldig godt Gamle greier, Historier som endret verden, Rekommandert, Mysterier fra Norge, Ukjent med Line Elvsåshagen og Frimerkemannen. Anonymkode: a67c9...81a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå