AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Det er ikke unormalt og du har ikke et problem. Det blir et problem hvis du gjør dette uten aksept fra partneren din. Anonymkode: 47a4d...563 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Jeg er som deg i et heterofilt kjærlighetsforhold og definerer meg selv som heterofil. Mine romantiske følelser har alltid kun orientert seg mot kvinner. Men seksuelt tenner jeg også på kuk. Dette har kommet til meg i voksen alder, og jeg er så heldig at jeg har fått eksperimentere sammen med partner. Analsex har alltid interessert meg, aktivt og passivt. Begge kjønn har rumper, så dette kan alle alltid nyte helt uavhengig av seksuell orientering. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Du er ikke bifil før du suger en mann, for hetrofile menn suger ikke menn,, så enkelt er det👍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Bamseklemmer skrev (29 minutter siden): Du er ikke bifil før du suger en mann, for hetrofile menn suger ikke menn,, så enkelt er det👍 Ja så feil kan du ta! Men siden du er homfob skal du tråkke på andres lyster, skjerp deg! Anonymkode: 8eeb8...ac3 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja så feil kan du ta! Men siden du er homfob skal du tråkke på andres lyster, skjerp deg! Anonymkode: 8eeb8...ac3 Har jeg tråkket på noen? Det er vel heller du som synes det er flaut å være bifil? Endret 22. mars av Bamseklemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soft mann Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Eg har så mye komplekser for min i forhold til størrelse, at eg hadde ikke våget å sett en annen som var erigert 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Enda en tråd med såkalte "heterofile" menn som ønsker seg en pikk opp i rompa. Anonymkode: d4a12...122 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars Du er ikke heteroseksuell om du ønsker å suge en annen manns kuk. Du er kanskje heterofil, men og biseksuell Anonymkode: 64ebf...172 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Det virker dom det er mange som vil det men ikke jeg men har blidt sugd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #11 Del Skrevet 22. mars Jeg har jo sett tråder om det her inne før, og du er helt sikkert ikke den eneste gifte mannen som har et anstrøk av biseksualitet ved deg. Ingenting galt i det, annet enn at det selvfølgelig er nøyaktig de samme grenser for utroskap med eget kjønn som med motsatt kjønn, hvis du noen gang vurderer å leve det ut. For min del, mann i 30-årene og forlovet med en kvinne, er denne typen helt fremmed. Jeg synes også at betegnelsen heterofil passer dårlig når man fantaserer om dette, men det er jo ingenting galt i å være bifil og samtidig ha en klar preferanse for kvinner. Anonymkode: 87c62...50a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 22. mars #12 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Ingenting galt i det, annet enn at det selvfølgelig er nøyaktig de samme grenser for utroskap med eget kjønn som med motsatt kjønn, hvis du noen gang vurderer å leve det ut. Dette kan man avtale med partner, og da er det ikke utroskap. Du har selvsagt helt rett i at samme regler gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stillalive Skrevet 23. mars #13 Del Skrevet 23. mars Skjønner virkelig ikke hvorfor alle må settes i en bås hele tiden. Jeg er da Heterofil, men er da ikke redd for en annen mans kuk, har aldri hatt sex MED en mann, men har hatt sex sammen med menn, og da har vi da kommet borti hverandre uten at mann skulle bli bi eller homofil. Men om noen ønsker å påstå jeg er bifil om jeg kommer borti en kuk i en mfm situasjon, javel, kall meg hva man vil, jeg vet jo selv hva jeg er 🤔 Så til trådstarter, jeg vil påstå det er ganske normalt å fantasere om dette, jeg selv liker å se en xl i action om det er snakk om trekant med damen i fokus, dette er en kink, og ikke et bevis på om jeg er bi eller homofil i underbevisstheten, du trenger i alle fall ikke å bekymre deg for at andre føler behov for å sette deg i en bås selv om det er mange som mener de har det eneste riktige svaret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #14 Del Skrevet 23. mars Hvor vidt du har et problem eller ikke kan bare du svare på, men hetero er du ikke. Anonymkode: f2fcb...642 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 23. mars #15 Del Skrevet 23. mars Biseksualitet er en ting. Det er ikke unormalt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 23. mars #16 Del Skrevet 23. mars (endret) AnonymBruker skrev (20 timer siden): Nei, er man hetero så er man hetero. Anonymkode: c5ea7...e9b AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hvor vidt du har et problem eller ikke kan bare du svare på, men hetero er du ikke. Anonymkode: f2fcb...642 Det at vi har forskjellige navn på legning, er jo fordi det er tydelig skille mellom dem.. Det nevnes "bås-setting", som om det er flaut.. Når ble legning flaut? De fleste voksne bruker legningen sin, for å unngå misforståelser. Så når et par spør meg om legningen, så svarer jeg hetero.. Da skjønner de jo at jeg ikke er "bi-nysgjærrig", men at hun likevel kan ha sex med meg alene. Legningen er sterkt tilknyttet følelser som får oss til å kysse en partner.. så jeg tror ingen menn er hetero, hvis de får følelser av å gnikke mot en mannskropp. Det er klink umulig å være Heterofil og Bifil, av de grunnleggende legningene samtidig.. 👏 Endret 23. mars av Bamseklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kenpet78 Skrevet 23. mars #17 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 6.59): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Vill da påstå at det verken er unormalt eller at du har ett problem. Har selv lignende fantasier til tider 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 23. mars #18 Del Skrevet 23. mars (endret) Kinsey-skalaen: Verdi Beskrivelse 0 Utelukkende heterofil erfaring 1 Overveiende heterofil erfaring, kun tilfeldig homofil erfaring 2 Overveiende heterofil erfaring, men mer enn tilfeldig homofil erfaring 3 Like stor homofil og heterofil erfaring 4 Overveiende homofil erfaring, men mer enn tilfeldig heterofil erfaring 5 Overveiende homofil erfaring, kun tilfeldig heterofil erfaring 6 Utelukkende homofil erfaring Om verdi 1 er heterofil eller bifil og om verdi 5 er homofil eller bifil kan diskuteres. 2-4 er bifil. TS sin lyst til å suge en annen mann er vel verdi 0,5 så lenge han ikke har praktisert. Så da er han heterofil inntil eventuell praktisering av det han har lyst til å gjøre får han opp i verdi. Forsøker han og liker det ikke så blir han 0,0. Forsøker han og synes det er greit, men ikke noe til gjentagelse så opprettholder han verdien 0,5. Forsøker han og liker det så godt at han fortsetter å forsøke så havner han i 1,0 og man kan diskutere om han har blitt bifil eller ei. Forsøker han og blir dermed inspirert til å ta steget ut og ha jevnlig sex med andre menn så sklir han over i verdi 2,0 og kan karakteriseres som bifil. I såfall gratulerer med det så lenge han da øker antall potensielle partnere for ONS mange ganger. Endret 23. mars av Village 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 23. mars #19 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 6.59): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Neppe så unormalt, selv om menn gjerne ikke snaker om slikt i frykt for å få et homostempel. Svarene hittil i tråden bekrefter jo nettopp dette. Folk er så sjukt opptatt av å putte folk i bås og gi dem et stempel. Det er noe jævla tull. Har du et problem? Nei, ikke egentlig. Det kan bli et problem om lysten til å prøve det blir så stor at du er villig til å risikere hus og forhold for å få oppfylt det. For det er jo absolutt en mulighet for at kona di ikke er like keen på den tanken. (Det kan også være at hun blir keen på tanken om dere snakker om det ... så det kan svinge begge veier). Og nei, du er verken homofil, homoseksuell, bifil eller biseksuell av å ha slike tanker. Det er utrolig mye rart folk fantaserer om, og det er bra. Det er heller ikke slik at man automatisk blir homo eller bi av å prøve. Akkurat som man ikke blir veggis av å smake på en grønnsak ... eller spise grønnsaker flere ganger. Det er først når man innser og bestemmer seg for å bare spise grønnsaker at man kan kalles en vegeterianer. Sånn er det litt med kjønn og seksualitet også. Det er først når du nærmest utelukkende tenner på og har lyst til å være sammen med andre menn at du kan si at du er homofil... ikke bare ha vært nysgjerrig og prøvd litt. Eller om du finner ut at du faktisk tenner på og har lyst til å ha sex med både kvinner OG menn, ja da kan du nok kalles bifil. Men igjen, det "holder ikke" å bare være nysgjerrig. Uansett spiller det ingen rolle. Det er hva du føler og hva du gjør som betyr noe. La hater's-ene på internett holde på. Deres mening er mindre verdt enn bløtt dopapir i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #20 Del Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 6.59): Hei Lurer på om det er mange andre menn der ute som av og til fantaserer om og suge en annen mann? jeg er hetro og lykkelig gift men av og til tenner jeg på tanken om og suge en annen mann, er dette normalt? Eller har jeg et problem ?? Anonymkode: f700b...b51 Aner ikke om det er normalt eller ikke. Et problem har du selvfølgelig ikke. Selv klare jeg ikke helt å sette meg inn i det. Har aldri hatt sånne tanker om andre menn. Anonymkode: 0fd01...59d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå