AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Jeg er en gift dame. Vi har et langt, lykkelig og barnløst forhold. Mannen min er hetero og jeg er bi. Jeg har aldri tenkt på andre mennesker som potensielle partnere, men har plutselig fått et øye til ei venninne. Jeg ønsker på ingen måte å gå fra mannen min, men jeg fantaserer om å ha henne som kjæreste og at mannen min synes det er hyggelig. Venninnen min er ikke interessert i menn, så vi kunne ikke vært i et forhold alle 3. Fungerer dette for noen? Hvordan i alle dager går man fram for å snakke om noe sånt? Jeg er livredd han vil gå fra meg. Han har aldri vært åpen for poly, men han skjønner greia og respekterer det siden vi har flere venner som er poly. Er det noen gode råd der ute? Er jeg poly, uten å ha skjønt det før nå? Anonymkode: daf06...0c4
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Så du ønsker å ha en elskerinne og vil vite hvordan du skal gå frem for å la mannen godta det? Hvordan hadde du reagert hvis mannen ønsket en elskerinne eller elsker og du ikke var invitert til trekantforhold engang? Anonymkode: b5ec0...800
Christina82 Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.
Anbefalte innlegg