AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Del Skrevet 22. mars For noen dager siden så oppdaget jeg et føflekk bak låret som kom over natten og har siden forandret seg…..legen skal fjerne den om 5 dager for å teste den. Spørsmålet mitt om den ser mistenkelig ut eller er det bare meg? Jeg oppdaget den 16.mars og innen 4 dager så har den forandret seg såpass mye. Vet dere er ingen leger men vil gjerne høre om dere syntes den ser mistenkelig ut? Er 22 år btw Takk ☺️ Anonymkode: 7d8a4...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Den SER jo ikke så veldig mistenkelig ut, synes jeg, men dens plutselige vekst og forandring er mistenkelig. Du gjør rett i å fjerne den. Det er et lite inngrep som kan gjøres lokalt hos fastlegen under lokalbedøvelse, og er fort overstått. Alle føflekker som fjernes hos fastlege sendes rutinemessig inn til analyse for å undersøkes for kreftceller. Jeg har hatt et par føflekker som det viste seg å være hudkreft i. Den ene var en mer alvorlig krefttype enn den andre, så jeg måtte inn på sykehus etterpå og fjerne mer hud i området rundt der den hadde sittet. Ingen behandling videre utover det å ta et større stykke hud, heldigvis! Hvordan oppdaget du forresten en føflekk BAK på låret? Der klarer man jo ikke å se selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Takk for at du tok deg tid til å skrive dette. Ja syntes også at den ser ikke så mistenkelig ut og ser ikke ut som de andre føflekk kreft man ser på nettet men de kommer i forskjellige former så man kan aldri være for sikker. Godt å høre at du er frisk nå igjen etter fjerning av kreften. oppdaget den fordi begynte å klø på det område så kjente jeg at det var noe som stakk litt over overflaten til huden. Trodde først jeg ble stukket av noe men da når jeg klarte å se den så var det et føflekk som ikke var der tidligere. Jeg klarer å snu meg godt nok til å klare å se den. Føflekken ligger på en måte mellom baklåret og siden av kroppen. Anonymkode: 7d8a4...7aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veronica<3 Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars Tråden er ryddet for helseskadelige råd og anbefalinger. veronica<3, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars Kjempe fint at du sjekker den opp. Jeg har nettopp fjernet er slik en selv. Min var mye større. Bare plutselig så kom den. Jeg dro til hudlege i tillegg og han gikk gjennom alle mine føflekker. Også viste han meg hvilken føflekker som var de vi må følge opp. Heldigvis ikke noe på min kropp. Men fint å få se bilder slik at jeg er obs på det. Anonymkode: f540a...36f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå