AnonymBruker Skrevet 22. mars #1 Skrevet 22. mars Hei. Er det noen som opplevde det samme? Kan det være starten på fødsel tro? Har hatt konstant vondt i korsryggen og nedover mot rompa i ca 3 timer nå (ikke sånn som kommer og går), gjør vondt å sitte og å gå og å bevege seg egentlig. Hjelper bittelitt å ligge helt stille på siden. Jeg kjenner ikke noe i magen, bare nedre del av rygg. Anonymkode: c0d6b...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Skrevet 22. mars Ville tatt kontakt med føden. Be om en sjekk av barnet. Har du kjent liv? Anonymkode: 1819b...227
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ville tatt kontakt med føden. Be om en sjekk av barnet. Har du kjent liv? Anonymkode: 1819b...227 Ja, kjenner godt med liv. baby er ganske aktiv mens jeg skriver nå og. Vil bare ikke virke for dramatisk og ringe «bare» for rygg/rompe smerter.. Anonymkode: c0d6b...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ville tatt kontakt med føden. Be om en sjekk av barnet. Har du kjent liv? Anonymkode: 1819b...227 Beklager, jeg ser nå at du har misforstått det jeg skrev i hovedinnlegget, «kjenner ingenting i magen». Jeg mente at jeg ikke kjente noe kynnere eller rier. Skulle forklart meg bedre. ts Anonymkode: c0d6b...d2a
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Ville uansett ringt. Snakk med fagfolk. Anonymkode: 1819b...227
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Jeg synes det er veldig dramatisk å ringe for vond korsrygg 😅 Jeg hadde vondt i ryggen de siste 2 månedene av svangerskapet. Noen ganger sterke vedvarende smerter i flere timer. Spoiler alert, det var ikke fødsel. Man skal ringe føden når man har jevnlige tette sterke rier, vannet går, mye blod eller lite liv. Vond rygg kan man ta med andre deler av helsevesenet Anonymkode: c3b0c...cc4
AnonymBruker Skrevet 23. mars #7 Skrevet 23. mars Hvordan går det med deg ts? Fagfolk vil stille de riktige spørsmålene og vurdere om det er grunnlag for en sjekk. Anonymkode: 1819b...227
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Skrevet 24. mars Jeg skrønte det ikke da, men slik var mitt andre svangerskap timer før riene startet. Jeg klarte ikke sitte, så sto og så på tv, ante ikke at det var modnings rier som forårsaket det. Anonymkode: 94abc...28e
AnonymBruker Skrevet 24. mars #9 Skrevet 24. mars Det var slik den første fødselen min startet (og fortsatte. Riene mine satt i ryggen og nedover beina). Jeg kunne hverken stå, gå, eller ligge komfortabelt. Anonymkode: ac47d...f29
AnonymBruker Skrevet 24. mars #10 Skrevet 24. mars Søskenbarnet mitt hadde vondt i korsryggen mindre enn 24 timer før hun fødte. Vondt hele kvelden og natta, ingenting hjalp og hun skjønte ikke at det kunne være fødsel for det var 2 uker før termin og førstegangsfødende går som oftest over tiden. De hoppet tilslutt i bilen og ungen var ute 2 timer etter de kom til sykehuset. Anonymkode: 76147...43e
AnonymBruker Skrevet 24. mars #11 Skrevet 24. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Søskenbarnet mitt hadde vondt i korsryggen mindre enn 24 timer før hun fødte. Vondt hele kvelden og natta, ingenting hjalp og hun skjønte ikke at det kunne være fødsel for det var 2 uker før termin og førstegangsfødende går som oftest over tiden. De hoppet tilslutt i bilen og ungen var ute 2 timer etter de kom til sykehuset. Anonymkode: 76147...43e Det er en myte at førstegangsfødende går over termin, like mange føder før termindatoen. Anonymkode: fb744...e1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå