AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei, vi tenker å leie ut garasjen. Vi har noen som har vist interesse og jeg lurer litt på hva jeg må tenke på. De skal jo få se på den og se om bilen passer, vi skal bruke noe av garasjen selv. Ser templater for utleie kontrakt online og tenkte å bruke en av de. Og gi ut et eller to sett nøkler. Er det andre ting å tenke på? Jeg har aldri leid ut noe i mitt liv. Prøver nå også og finne passende sum å leie ut for. Anonymkode: 85e02...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hei, vi tenker å leie ut garasjen. Vi har noen som har vist interesse og jeg lurer litt på hva jeg må tenke på. De skal jo få se på den og se om bilen passer, vi skal bruke noe av garasjen selv. Ser templater for utleie kontrakt online og tenkte å bruke en av de. Og gi ut et eller to sett nøkler. Er det andre ting å tenke på? Jeg har aldri leid ut noe i mitt liv. Prøver nå også og finne passende sum å leie ut for. Anonymkode: 85e02...8fc Type garasje? Enebolig med selveide garasje? Felles garasje i blokk? Relevante opplysninger er relevant for skikkelige svar. Anonymkode: 2ecd2...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hei, vi tenker å leie ut garasjen. Vi har noen som har vist interesse og jeg lurer litt på hva jeg må tenke på. De skal jo få se på den og se om bilen passer, vi skal bruke noe av garasjen selv. Ser templater for utleie kontrakt online og tenkte å bruke en av de. Og gi ut et eller to sett nøkler. Er det andre ting å tenke på? Jeg har aldri leid ut noe i mitt liv. Prøver nå også og finne passende sum å leie ut for. Anonymkode: 85e02...8fc Det bør være fysisk skille mellom det dere bruker av garasje og det dere leier ut. Dette for å ha klart skille mellom ditt og mitt + slippe diskusjon om riper etc på bil parkert av leietaker kan komme av at dere har flyttet/bært deres "skrammel" rundt bilen. Anonymkode: 61494...300 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det bør være fysisk skille mellom det dere bruker av garasje og det dere leier ut. Dette for å ha klart skille mellom ditt og mitt + slippe diskusjon om riper etc på bil parkert av leietaker kan komme av at dere har flyttet/bært deres "skrammel" rundt bilen. Anonymkode: 61494...300 Dette. Ville nok hatt kamera i tillegg, for å slippe å bli beskyldt for å lage riper i bilen. Anonymkode: 3d653...633 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå