AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Hei alle kloke damer! Jeg og mannen min har vært sammen i 10 år, har et barn samt lån og et hundeoppdrett sammen. Jeg har visst en stund at han er utro, er det rart av meg å ikke bry meg? Har ikke konfrontert han med det, for da må jeg flytte og ha delt omsorg med ungen. Det er mitt store mareritt. Føler jeg går litt på kompromis med meg selv. Noen som har noen tips, tanker eller erfaringer? Anonymkode: d70f7...fa5 2
Gaia Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Jeg ville heller ha levd alene med et barn, i stedet for å bo sammen med en utro drittsekk. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Skjønner godt hva du mener. Jeg tror ikke min mann er utro. Men hadde han vært det så værsågod, bare kjør på. Vi har et dønn kjedelig samliv. Men heller det og økonomisk frihet og unger på heltid enn å bo alene med dårlig råd og unger annenhver uke. Det er det verste jeg kunne sett for meg. Anonymkode: 74610...3ef 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Jeg hadde ikke brydd meg om samboer var utro. Forholdet har ikke fungert på lenge og vi bor sammen som venner Anonymkode: d7b80...1d7 1 1
Gaia Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg hadde ikke brydd meg om samboer var utro. Forholdet har ikke fungert på lenge og vi bor sammen som venner Anonymkode: d7b80...1d7 Er man utro hvis man lever sammen som venner, bare?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Skrevet 22. mars Hvorfor må du flytte ut om du konfronterer han med det? Anonymkode: cb0f0...a10 1
theawsomeguy Skrevet 22. mars #7 Skrevet 22. mars Ser ikke helt problemet. Enten så vil du at han skal slutte, da må du snakke med han. Eller så har du ingenting imot at han ligger med andre, og da er det vel ikke problematisk å fortelle at du vet?
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei alle kloke damer! Jeg og mannen min har vært sammen i 10 år, har et barn samt lån og et hundeoppdrett sammen. Jeg har visst en stund at han er utro, er det rart av meg å ikke bry meg? Har ikke konfrontert han med det, for da må jeg flytte og ha delt omsorg med ungen. Det er mitt store mareritt. Føler jeg går litt på kompromis med meg selv. Noen som har noen tips, tanker eller erfaringer? Anonymkode: d70f7...fa5 Jeg hadde tatt opp . Hvis du oppriktig ikke bryr deg om at han. Er utro så hadde jeg forslått åpent forhold. Da har du også mulighet til å ha noen eventyr og dere kan ha regler om beskyttelse og testing for sykdommer. Anonymkode: c33d1...a28 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #9 Skrevet 22. mars Gaia skrev (1 time siden): Er man utro hvis man lever sammen som venner, bare? Om det ikke er definert at man lever i et uforpliktende forhold muligens. Ellers er msn selvsagt fysisk eller psykisk involvert i andre intime forhold. Anonymkode: d8bb3...88b 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei alle kloke damer! Jeg og mannen min har vært sammen i 10 år, har et barn samt lån og et hundeoppdrett sammen. Jeg har visst en stund at han er utro, er det rart av meg å ikke bry meg? Har ikke konfrontert han med det, for da må jeg flytte og ha delt omsorg med ungen. Det er mitt store mareritt. Føler jeg går litt på kompromis med meg selv. Noen som har noen tips, tanker eller erfaringer? Anonymkode: d70f7...fa5 Har du følelser for typen din? Har dere sex eller kysser/ klemmer på hverandre? Anonymkode: 75c02...859 2
911 Skrevet 23. mars #11 Skrevet 23. mars AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 0.23): Hei alle kloke damer! Jeg og mannen min har vært sammen i 10 år, har et barn samt lån og et hundeoppdrett sammen. Jeg har visst en stund at han er utro, er det rart av meg å ikke bry meg? Har ikke konfrontert han med det, for da må jeg flytte og ha delt omsorg med ungen. Det er mitt store mareritt. Føler jeg går litt på kompromis med meg selv. Noen som har noen tips, tanker eller erfaringer? Anonymkode: d70f7...fa5 Hvis du ikke bryr deg så hvorfor ta det opp? Kanskje informere han at du vet og be han beskytte seg og elskerinnen(e) slik at det ikke blir sykdom eller graviditet. På sikt tror jeg at dette kommer til å "spise deg opp innvendig". Han får nok etter hvert følelser for denne elskerinnen og distansere seg helt fra deg. Hva slags ekteskap vil dere da ha? At du ikke vil si noe kan være at du er redd han velger henne og forlater deg. Så lenge han ikke vet at du vet får han i pose og sekk og blir hos deg.... enn så lenge.
AnonymBruker Skrevet 24. mars #12 Skrevet 24. mars Hundeoppdrett ? jeg skjønner godt at han tar seg en elskerinne da. Hvem faen orker å holde på med ei dame som prater og lukter hund 24/7 ? Anonymkode: 8c742...67e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå