AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Har gått på høydose kortison i lengre tid nå og er i gang med å trappe ned. Men fy som jeg bare vil hoppe av har mistet meg selv fullstendig, fått dødsangst og er livredd for blodpropp. Har tatt D-dimer test som var negativ, men bare jeg kjenner på at jeg får vondt i hode så frykter jeg det verste. Aldri kjent på dette før jeg startet på behandlingen. Noen som har opplevd lignende og har noen gode ord å komme med? Anonymkode: bb33a...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Høres ut som du har fått angst ja. Det er jo veldig ubehagelig, men heldigvis ikke farlig. Anonymkode: f1a2a...ae5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har gått på høydose kortison i lengre tid nå og er i gang med å trappe ned. Men fy som jeg bare vil hoppe av har mistet meg selv fullstendig, fått dødsangst og er livredd for blodpropp. Har tatt D-dimer test som var negativ, men bare jeg kjenner på at jeg får vondt i hode så frykter jeg det verste. Aldri kjent på dette før jeg startet på behandlingen. Noen som har opplevd lignende og har noen gode ord å komme med? Anonymkode: bb33a...d4b Er du i ferd med å trappe ned, så skal vel medisinen deponeres, snart? Da må du bare holde ut og tanke på at det blir bedre, selv om det er ille nå. Anonymkode: 38874...a8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #4 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Er du i ferd med å trappe ned, så skal vel medisinen deponeres, snart? Da må du bare holde ut og tanke på at det blir bedre, selv om det er ille nå. Anonymkode: 38874...a8b Ja, har to uker igjen. Begynte på 60 og er nå nede på 20. Skal ned på 10 neste uke og deretter 5. Merker også at jeg er svimmel og litt kvalm. Men det er vel vanlig når man trapper ned. ja, prøver så godt det lar seg gjøre. Anonymkode: bb33a...d4b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå