AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Del Skrevet 22. mars 70-75 kg. Jeg er godt trent og har mye muskler, lav fettprosent. Men det er klart at dersom jeg ikke hadde så mye muskler ville jeg sikkert også vært lettere. Jeg er 1.74 Anonymkode: be4f1...f0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #22 Del Skrevet 22. mars 173 høy 58 kg. Har love handles på denne vekten men også på litt færre kg. Har aldri klart å få den vekk uten å få altfor usunn vekt. Har derimot lite muskler som gjør at jeg tåler lite mer vekt i fett da jeg da blir pløsete Er veldig slank men ikke for tynn når jeg veier 55-56. På denne vekten sitter klær penest uten at det bulker i rumpe/lår/mage I trange klær Lange bein, har hofter og midje men små pupper. Tynn i skjelettet i bein/armer. Utrolig hvordan folk bærer vekt forskjellig. Jeg var meget pløsete på 68 kg. Anonymkode: f7a4d...394 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Del Skrevet 22. mars 172 cm og 56-57 kg. Trener styrke to ganger i uka. Hvis jeg legger på meg, legger det seg på magen, som ikke er sunt. Har en helt grei mageomkrets på denne vekten - 174 cm. Kommer jeg over 60 kg, går magemålet over. Til den som kommenterte at en annen på 170 cm og 56 kg var undervektig - det er ikke undervekt når man ligger på 19-tallet i BMI. Jeg må på periodisk helsekontroll i forbindelse med jobben min offshore, og får alltid høre at jeg er sunn og sterk. Vekten aldri kommentert negativt. Anonymkode: b1444...d23 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #24 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): 172 cm og 56-57 kg. Trener styrke to ganger i uka. Hvis jeg legger på meg, legger det seg på magen, som ikke er sunt. Har en helt grei mageomkrets på denne vekten - 174 cm. Kommer jeg over 60 kg, går magemålet over. Til den som kommenterte at en annen på 170 cm og 56 kg var undervektig - det er ikke undervekt når man ligger på 19-tallet i BMI. Jeg må på periodisk helsekontroll i forbindelse med jobben min offshore, og får alltid høre at jeg er sunn og sterk. Vekten aldri kommentert negativt. Anonymkode: b1444...d23 Meg igjen. Det jeg mente med at magemålet går over, er at det går over 80 cm, som er forbundet med livsstilssykdommer. Anonymkode: b1444...d23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #25 Del Skrevet 22. mars Er 174 og tenkte meg ned til 63(holder på med vektnedgang nå). Veide det for noen år siden, og så ikke veldig tynn ut. Kan jo være vekten fordeler seg annerledes denne gang, da justerer jeg bare målet litt. Anonymkode: 48d97...264 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 22. mars #26 Del Skrevet 22. mars Er 176 og ser best ut når jeg veier rundt 70 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #27 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Undervektig. Anonymkode: ac313...419 Hva i all verden? Personen er da ikke undervektig når hun har nesten 20 i bmi?? Sier du til personer med bmi 23-24 at de er overvektige også? Undervektig er under 18 i bmi, og det er uansett ikke helseskadelig før man kommer godt under det også. Undervekt klassifiseres i alvorlighetsgrad på samme måte som overvekt. Jeg er 170cm, 40år og 57kg. Ser helt normal og slank ut. Anonymkode: f7f5b...592 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #28 Del Skrevet 22. mars Jeg er 175cm og veier for tiden 74kg. Det er litt mye, så jeg burde ned til kanskje 68. Men jeg koser meg så veldig med livet 🥰 Så det får komme på sikt. Liker egentlig å være litt frodig også 😁 Jeg er 43 år. Anonymkode: bf460...c9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #29 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Gjerne alder og hvor godt trent du er. Selv er jeg 172cm og trives best på 65-67 kg. Mer enn det trives jeg ikke med, og kroppen vil ikke stort under 65 heller. Jeg er ok trent, men driver ikke tung styrke. Anonymkode: 884b0...141 Flere skriver dette med hvor vekten legger seg og mitt problem er magen. Har tynne armer og ben. Med mer vekt kommer det pupper, men jeg lever bedre med små pupper enn tanken på operasjon. Jeg hadd sett mer proporsjonal med større pupper, da magen og hoftene er store, men smale bein. Typisk eplefasong. Problemet er denne magen, så fort jeg er over 68 kg så kommer denne magen, ser ut som jeg er gravid og må tenke mye på hvilke klær jeg går i, hvordan jeg bruker de (ikke putt skjorter ned i buksen f.eks.). Hadde nok slik sett hatt mindre problem med dette om jeg kom meg ned til ca 60kg. Men da må jeg spise svært lite, og som flere skriver så forsvinner mye av matgleden bort, alt handler om den lille næringen. Anonymkode: 884b0...141 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #30 Del Skrevet 22. mars 172 cm her, trives godt mellom 60-65 kg. Ikke trent. Anonymkode: 75750...676 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ænema Skrevet 22. mars #31 Del Skrevet 22. mars 172-70 kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #32 Del Skrevet 22. mars Jeg er 30 år, langt ifra godt trent, gikk opp mye i vekt for en del år siden og har ikke gått ned igjen. Veier nå 98 kg. Idealvekt for meg er et sted mellom 65 kg og 70 kg, men med tanke på høy ekstra vekt over lengre tid så ser jeg på det som urealistisk å komme helt ned på 65 kg og holde meg der resten av livet, samt jeg er redd for "sporene" det setter på hud og kropp ved høy vektnedgang. Så målet mitt i det lange løp vil være å bare komme under 80 kg, og så jobbe videre der ifra. Anonymkode: 391de...85e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #33 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Undervektig. Anonymkode: ac313...419 På ingen måte. Anonymkode: 362a2...58b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #34 Del Skrevet 22. mars Jeg er 170 cm og trives best rundt 78-80 kg. Absolutt overvektig, men så lenge jeg beholder formen er jeg fornøyd. Liker best å ha litt ekstra. Anonymkode: e329c...9dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #35 Del Skrevet 22. mars K48 170 og 77 kg. Godt trent, trener styrke og løper 5-6 ganger I uken. Bruker 40 i klær. Vil gjerne stramme litt mer opp, men trenger ikke veie så mye mindre. Anonymkode: 00574...0da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #36 Del Skrevet 22. mars Jeg er ca 170 og veier 63kg. For meg føles det som min idealvekt. Veide tidligere rett under 90 kg, og jobbet hardt mot målet som var 65 kg. Trener mye, så det har nok også mye å si for hvor bra jeg føler meg. Anonymkode: dca46...1e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #37 Del Skrevet 22. mars Trekk fra 110 60-64 Anonymkode: c4a4d...591 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #38 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Trekk fra 110 60-64 Anonymkode: c4a4d...591 Du sverger altså til Paul Brocas indeks som han utviklet i 1871? Anonymkode: cf843...3f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #39 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (17 timer siden): 174 cm 63 kg. Da er jeg slank. Veid 72,da ville jeg definitivt ned 8 til 10 kg. Veid 56 kg,da ser jeg på grensen til syk ut. Vet ikke vekten per dags dato,men tipper 60 cm. S i klær. Veldig slank. Kan ikke bli tynnere. Har kroppsfasong bære litt vekt,så ser tynnere ut enn det kg viser, samt er jo det en fordel når jeg veide 72,men synes jeg var litt dvaskete da. Trener ingenting. Null muskler🫤. Bare rett ned fasong. Anonymkode: f40b1...e77 Samme som meg 😅 Var oppe og lukta på 3-sifret grunnet feil medisiner, men har klart å gå ned igjen. Nå veier jeg 63,5, og setter STOR pris på kroppen min igjen 😅 Kan ikke veie så mye mindre, da ser jeg sjuk ut. Trente mye før, nå henger jeg i skauen med bikkja. Anonymkode: 194e9...1b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #40 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (11 timer siden): Undervektig. Anonymkode: ac313...419 Langt derifra, helt normal BMI på 19.4-19.7. Anonymkode: 4f388...2ee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå