AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Tar avstand fra å tukle med mobilen under kjøring såfremt ein ikkje har trådløs telefon i bilen. Nå blir det sagt at dersom mobilen står fastmontert er det lov å nytte . Men, er det noen forskjell på å tukle med mobilen eller skjermbruken som er i dei fleste nye biler idag. ? Når ein kjører bil skal all oppmerksamhet vera rettet mot trafikkbilde, og ikkje mobilen og annen skjermbruk. Nyere biler er velfylte med leketøy som "vrir " oppmerksamheten bort fra trafikkbilde, og skaper farlige situasjoner, men litt merkelig av selv om bøtesatsene har økt i rakettfart så ser det uttil av mange gir blaffen. Kanskje ligg årsaken i at folk flest har fått så god råd at noen tusenlapper "fra og til " har ikkje så stor innflytelse på lommeboka. Påvirker egentlig bøtesatsene en bilfører sin holdning /adferd i trafikken, og blir ein egentlig noe bedre bilfører av økte bøtesatser. Anonymkode: 114e6...c09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #2 Del Skrevet 22. mars Nei, har ikke påvirket meg, etter å ha fått 10.000 i bot for å kjøre forbi en sinke som økte farten da han så meg på siden. Jeg kjører fortsatt i fartsgrensen til vanlig, og kjører fortsatt forbi sinker. Men har fått øynene opp for at deler av politiet er totalt unyttig og bare er der for å øke inntektene til staten. Anonymkode: 70afe...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #3 Del Skrevet 22. mars Jada jalla, bøtesatsene skal jo skremme folk fra å bryte trafikkreglene. Funker det, så er det bra. Pluss, vi får noen artige look to crazy Norway internasjonale nyhetssaker. Anonymkode: 7473b...291 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå