AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Jeg er litt usikker på om hun jeg studerer med flørter, eller er bare veldig hyggelig. Her er noen få ting som for meg å lure: Jeg hadde rastafletter som jeg klipte. Hun kommenterte på dette og sa at hun synes mine ratsafletter var veldig kule og fine og hun synes det var kjipt at jeg klipte dem. Hun spurte meg om å åpne en sånn polly peanøttpose når vi var i klassen, det var andre der, men hun spurte kun meg direkte. Når vi har eksamen, så er hun ved meg både utenfor eksamenslokalet der vi gjerne leser litt, og i selve salen. Vi bor og studerer i en mindre studentby, så hun hilser og stopper meg alltid når vi går tur. Jeg er av utenlandsk opprinnelse, så lurer på om hun synes jeg er ekstra spennende, eller er hun bare særdeles hyggelig? Anonymkode: c91cc...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Hun er hyggelig Anonymkode: cb4d3...f96 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Bare en måte å finne det ut på, og KG gir deg ikke annet enn påfyll av usikkerhet. Liker du henne? I så fall kan du prøve deg på en flørt mot henne og se responsen, og eskalere den litt om hun responderer bra. Du kan også være direkte og spørre henne rett ut, men sjansen for at hun svarer avfeiende er større. Da kan du evt bare svare, det var synd… Anonymkode: 27f77...74f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Liker du henne? Usikker på om jeg liker henne på den måten. Men dette en svært attraktiv kvinne som de aller fleste menn hadde falt for. TS Anonymkode: c91cc...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): Usikker på om jeg liker henne på den måten. Men dette en svært attraktiv kvinne som de aller fleste menn hadde falt for. TS Anonymkode: c91cc...8b8 Da trenger du ikke å tenke mer på det. Om du vil kan du flørte fordi det er gøy, og se hva som skjer. Anonymkode: 27f77...74f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #6 Del Skrevet 22. mars Hun høres bare hyggelig ut. Når en kvinne flørter vil hun ofte ta på deg. En hånd på skulderen din, klappe deg på låret, en hånd på ryggen din etc mens dere prater og ler. Ofte vil hun fikle litt med hår/hender og hun vil søke å være nær deg så ofte som mulig. Har dere ikke noe kontakt utenom skolen så går jeg ut ifra hun bare liker deg som en venn🤷 Anonymkode: ec987...913 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 22. mars #7 Del Skrevet 22. mars Du er bare enkel å bruke, blir nok tjeneren hennes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #8 Del Skrevet 22. mars Mange liker jo noen godt uten å vise det på noen ekstra måte, pga frykt for avvisning eller på jobb der man må være litt mer forsiktig. Kanskje hun liker deg men ikke tør å vise det for mye, eller hun er bare hyggelig og liker deg som en venn. Hvis det kun virker veldig «laidback»og vennskapelig tone så er det sannsynligvis mest det. Kanskje man er venner en stund og så utvikler det seg til noe mer? Prøv å flørt litt tilbake og se an responsen. Man må isåfall være forberedt på avvisning og synes det er ok å fortsette som studievenner hvis man blir avvist. Det går jo å spørre om dere skal gå på kafe og hjelpe hverandre med studiene en dag? Anonymkode: e2d4a...632 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 22. mars #9 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg er litt usikker på om hun jeg studerer med flørter, eller er bare veldig hyggelig. Her er noen få ting som for meg å lure: Jeg hadde rastafletter som jeg klipte. Hun kommenterte på dette og sa at hun synes mine ratsafletter var veldig kule og fine og hun synes det var kjipt at jeg klipte dem. Hun spurte meg om å åpne en sånn polly peanøttpose når vi var i klassen, det var andre der, men hun spurte kun meg direkte. Når vi har eksamen, så er hun ved meg både utenfor eksamenslokalet der vi gjerne leser litt, og i selve salen. Vi bor og studerer i en mindre studentby, så hun hilser og stopper meg alltid når vi går tur. Jeg er av utenlandsk opprinnelse, så lurer på om hun synes jeg er ekstra spennende, eller er hun bare særdeles hyggelig? Anonymkode: c91cc...8b8 Jeg vil ikke nødvendigvis kalle det flørting nei. Men at hun er hyggelig mot deg og sikkert ser deg som en venn 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #10 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hun høres bare hyggelig ut. Når en kvinne flørter vil hun ofte ta på deg. En hånd på skulderen din, klappe deg på låret, en hånd på ryggen din etc mens dere prater og ler. Ofte vil hun fikle litt med hår/hender og hun vil søke å være nær deg så ofte som mulig. Har dere ikke noe kontakt utenom skolen så går jeg ut ifra hun bare liker deg som en venn🤷 Anonymkode: ec987...913 Jeg har ikke tatt på de jeg har likt. Det er ikke alle som er like frampå. Men jeg er blid og ler mye, kanskje holder blikket litt ekstra. Og så fikler med håret og være nær mest mulig. TS bør prøve å flørte litt, men ikke være altfor ivrig, - ta det litt pent. Se an responsen, men jeg vil tro hun kan være interessert jeg da. Anonymkode: 67a01...fb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #11 Del Skrevet 23. mars Hun høres hyggelig ut. Om det er noe mer med det er umulig å si ut i fra eksemplene dine. AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 10.16): Hun høres bare hyggelig ut. Når en kvinne flørter vil hun ofte ta på deg. En hånd på skulderen din, klappe deg på låret, en hånd på ryggen din etc mens dere prater og ler. Ofte vil hun fikle litt med hår/hender og hun vil søke å være nær deg så ofte som mulig. Har dere ikke noe kontakt utenom skolen så går jeg ut ifra hun bare liker deg som en venn🤷 Anonymkode: ec987...913 Jeg fikler mer med håret om jeg snakker med folk jeg ikke liker, eller folk jeg føler meg utrygg på. Altså i situasjoner som er negative. Å ta på folk, berøringer, det er en uting om man ikke har avklart ting mellom seg. Jeg kan godt ta på menn jeg er interessert i, men da er det når vi er på date. Ikke før. Anonymkode: 839e8...84f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #12 Del Skrevet 23. mars Hadde du lurt på det samme om hun gjorde dette og ikke var attraktiv? Eller en mann? …. Hun er bare hyggelig. Anonymkode: 4283d...5ff 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #13 Del Skrevet 24. mars Be henne med på kino, da! Det er sånn man kan gjøre som venner også, men etter kinoen kan du høre om dere skal ta en kaffe eller noe. Du har ikke noe å tape på å høre om hun har lyst til å finne på noe. Ut fra det du skriver, så liker hun deg, men hvor dypt det stikker, om det handler om interesse, det må du finne ut av ved å ta litt initiativ. Kommer hun bare med en unnskyldning om at hun ikke har tid, skal noe annet, osv., så lar du det ligge. Anonymkode: 81c96...6fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå