AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars klærne blir jo aldri 100% tørre. Mer fuktige og må henges opp etter bruk av tørketrommel. Tips? Anonymkode: 3c30e...cb5
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Renser du tørketrommelen mellom hver gang? Tømmer kondensvannet? Anonymkode: bb855...09a
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Ny tørketrommel, eller at du lærer å bruke den du har riktig? Har aldri problemer med min tørketrommel. Anonymkode: 91e7b...7ca
aksase Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Hvis klærne ble tørre tidligere og noe har endret seg slik at de ikke blir tørre nå, kan det ha oppstått en feil på tørketrommelen. Sjekk brukerveiledningen for tips om rengjøring og vedlikehold. Om det ikke fører frem, kontakt reparatør eller forretning for hjelp.
AnonymBruker Skrevet 22. mars #5 Skrevet 22. mars Før du vurderer reparatør eller ny trommel må du sjekke disse tingene: Rens lofilteret Rens kondensatoren Tøm vannbeholderen (hvis ikke trommelen har direkte utløp) Om alt dette er på stell og trommelen fremdeles ikke tørker er det noe annet galt, og du kan vurdere om den er verdt å reparere eller om den bør byttes ut. Vi har en tørketrommel på jobben, som plutselig sluttet å tørke som før. Jeg brukte den aldri selv, men da jeg fikk klage og sjekket den var lofilteret komplett tettet av en fast, filtaktig klump av lo. Kondensatoren hadde også et tykt lolag. Etter en kjapp renserunde ble den god som ny. Anonymkode: 8b273...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå