Gå til innhold

Flere yngre menn som ønsker trekant enn eldre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er ønske om trekant sterkest blant yngre menn?

Anonymkode: 71a16...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Eldre menn er lei sex. Testosteron nivået er så lavt at de nøyer seg med en 😉

Anonymkode: 6ae15...d57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo gjerne opplevd mer ettersom årene går.

Jeg krever mer av en potensiell partner nå enn for ti år siden. Også som en tredjepart til trekant.

Det å finne en dugelig ekstra mann som er attraktiv er jo tilnærmet umulig. Når det kommer til ekstra kvinne har jeg hatt bedre suksess da den tredje gjerne har vært en tidligere/fortsatt FF jeg vet vil gå godt overens med partner. 

Avstår heller fra trekant enn å ha (enda) en dårlig en. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på ingen måte gått lei av sex, og er på sett og vis mer interessert å utvide spekteret av erfaringer enn før. Likevel er det kommet til ting som endrer hvordan interessen arter seg:

1: Det aller, aller meste av nye opplevelser skjer sammen med min faste partner. Det betyr at at vi ønsker det i tillegg til (ikke i stedet for) den intime kjærligheten som to elskende skal sette av tid for. 
2: Begge skal tenne på nye aktiviteter og partnere. Dette tar vekk 80 av alle muligheter.

3: Som par skynder vi oss sakte. Vi ønsker veldig gode opplevelser mer enn veldig mange opplevelser.

4: I et langdistanseforhold er logistikk alltid et tema.

5: Opplevelser skal absorberes inn som par-opplevelser.

6: Når man blir eldre, har man færre bucket-lists å vedlikeholde.

7: Kanskje er også sex mindre viktig? Opplevelsene skal i det minste være relaterbare over på andre områder. Det skal bety noe. 
8: Paradoksalt nok er anledningene flere og oftere enn noen gang før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.08):

Er ønske om trekant sterkest blant yngre menn?

Anonymkode: 71a16...f80

Ekspander  

Det tror ikke jeg og jeg har snakket med mange på chat kanal som ønsker det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.16):

Eldre menn er lei sex. Testosteron nivået er så lavt at de nøyer seg med en 😉

Anonymkode: 6ae15...d57

Ekspander  

Det har mer med at eldre menn har eldre uattraktive sexpartnere. De færreste har testosteronproblemer

Anonymkode: 8d5c9...f96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 22.3.2025 den 18.22):

Det har mer med at eldre menn har eldre uattraktive sexpartnere. De færreste har testosteronproblemer

Anonymkode: 8d5c9...f96

Ekspander  

Snakk for deg selv. Dersom dette er ditt problem er det et problem som er lettere å gjøre noe med enn å sutre på et nettforum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn nå for tiden har mindre testosteron enn sine forgjengere. De er mer puslete, tenner på at andre puler dama, gjør jobben de ikke klarer selv. 

Anonymkode: ce0a7...6b2

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil egentlig snu det, tror det er mer eldre som ønsker trekant enn yngre, unntak er det jo alltid.

De som er eldre er mer erfarne og ikke like sjenert ovenfor andre kontra de som er yngre, de yngre er kanskje litt mer eie syke enn de eldre som kanskje har vært sammen i mange mange år.

Men hva er eldre? 

Jeg vil jo si fra 40 års alderen og oppover er voksen/eldre, mens 20 årene er yngre.

Testosteron og overgangsalder er i tillegg sjeldent et tema i 40 årene.

I tyveårene så er man jo forsåvidt åpen for å utforske da alt er spennende, men jeg for mitt vedkommende ble i alle fall uhyre sjenert og ubekvem når det var flere enn meg og kjæresten, det har jeg heldigvis vokst av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...