AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Jeg er i en litt vanskelig situasjon. Jeg har en katt på 13 år, som jeg av ulike årsaker ikke kan ha lenger. Har forsøkt å finne nytt hjem via finn, men fikk så rare useriøse henvendelser at jeg måtte fjerne annonsen. Nå tenker jeg at jeg kunne ha heller søkt enlags fostereier. Betalt regningene og fortsatt hatt det slik at hun da er mitt ansvar økonomisk, men bor i et annet hjem. Hun er ei katt i god helse, så syns ikke avliving er riktig. Hva kan man gjøre i en slik situasjon? Det virker vanskelig å gi bort ei katt i hennes alder. Anonymkode: 2434d...d0e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Jeg kan dessverre ikke gjøre det nå pga. at jeg bor litt for nært allergisk familiemedlem. Men det du skriver hadde vært en perfekt ordning for meg, som er vant med dyr og katt, og veldig glad i dem, men som pga. sykdom dessverre ikke har råd til veterinær og derfor ikke kan ha dyr. Jeg er helt sikker på at det finnes andre der ute som kunne tenkt seg å gjøre det! Det finnes ulike katteorganisasjoner, f.eks. Kattens vern eller lignende, de har helt sikkert kjennskap til folk som man vet behandler katter godt. Så fint at du ønsker å ta vare på katten din videre! ❤️ Kanskje du også kan få en ordning hvor du kan få katten tilbake om ting skulle endre seg i livet ditt. ❤️ Anonymkode: 71f31...202 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Tenker du et permanent hjem for katten eller midlertidig som i måneder eller et par år? Helt sikkert mange som ønsker det, men da må du annonsere på en kattegruppe på fb+finn.no tenker jeg Ts Anonymkode: cdf7c...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå