AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Jeg hjelpe noen eldre med ipad. Problemet er at jeg ikke får lagt til hotmail (outlook) epost addresse på ipad. Jeg får lagt til nesten, men den blir ikke konfigurering kan ikke sende eller mota meldinger. Se bildet Hvor finner jeg riktig info tim imap.mail.outlook? Har vært inne på Outlook.com også sett, men ikke funnet nå der. Tusen takk for hjelp 🫶 Anonymkode: 03552...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Ts her Anonymkode: 03552...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Skal ikke være nødvendig å legge inn innstillingene manuelt. Først: Instillinger. Apper. Mail. Mail-koontoer. Legg til konto. Klikk på Outlook.com Skrive inn e-post adresse. Skrive inn passord. Velge hva som skal synkroniseres på ios enheten. Arkiver. For å endre navn på konto fra Outlook, klikk på kontoen: Outlook. Klikk på Etikett, skriv inn nytt navn. Valg for synkroniser e-post, fra 1mnd til ingen begrensning. Da skal alt være ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Fremgangsmåte: https://support.microsoft.com/nb-no/office/konfigurere-en-outlook-konto-i-e-postappen-for-ios-7e5b180f-bc8f-45cc-8da1-5cefc1e633d1 Ved valg nr 2 velg outlook.com. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 22. mars #5 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 19.25): Jeg hjelpe noen eldre med ipad. Problemet er at jeg ikke får lagt til hotmail (outlook) epost addresse på ipad. Jeg får lagt til nesten, men den blir ikke konfigurering kan ikke sende eller mota meldinger. Se bildet Hvor finner jeg riktig info tim imap.mail.outlook? Har vært inne på Outlook.com også sett, men ikke funnet nå der. Tusen takk for hjelp 🫶 Anonymkode: 03552...c7b Ekspander Innstaller outlook appen problem løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #6 Del Skrevet 23. mars Er en ipad fra 2011 dette med versjon 12.. står på hotmail side fant ut, at de har bare mulig for hotmail på ipad med versjon 18 og nyere Anonymkode: 03552...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krist1an Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars (endret) Logg inn på outlook.com og lagre bokmerke. Og kanskje på tide å oppgradere til en nyere modell? Endret 24. mars av Krist1an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars Har ikke råd. Det er ikke min heller. Men takk Anonymkode: 03552...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå