AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hvis jeg bare spiser litt mindre enn det jeg trenger og trener litt så er det jo absolutt ingenting som skjer. Vekten min har stått bom stille på 64 kg i flere måneder nå (startet på 82 kg) og jeg begynner å bli skikkelig drittlei. Er vektnedgang virkelig slik at man stopper opp på en vekt helt plutselig og må man tyne kroppen med sulting og intens trening for å endelig få noe til å skje?? Anonymkode: 48a5f...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Kanskje du faktisk ikke trenger å gå mer ned i vekt? 64 kilo er jo en sunn vekt for folk flest med normal høyde. Utover det, så kan du evnt prøve å spise mindre karbohydrater/stivelsesrik mat, og heller spise mer protein/fett. Korn etc gjør at kroppen holder på vann, som kan gi ekstra kilo. Men, hva er galt med 64 kilo, med mindre du er 150 høy? Anonymkode: 4072a...6e8 16 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du faktisk ikke trenger å gå mer ned i vekt? 64 kilo er jo en sunn vekt for folk flest med normal høyde. Utover det, så kan du evnt prøve å spise mindre karbohydrater/stivelsesrik mat, og heller spise mer protein/fett. Korn etc gjør at kroppen holder på vann, som kan gi ekstra kilo. Men, hva er galt med 64 kilo, med mindre du er 150 høy? Anonymkode: 4072a...6e8 Jo, jeg gjør det. Jeg trenger å komme ned til 58 kg minimum. Jeg spiser allerede mat med en del protein. Jeg er 163cm og på 64 kg ser jeg lubben ut. Jeg ønsker ikke det. Har vært tjukk hele livet og vil bare bli tynn og føle meg vel nå. Har ikke lyst til å "gi opp" og bare akseptere at jeg må være lubben hele livet, fordi vekta stoppa opp nå. Anonymkode: 48a5f...45a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Hvor mange kcal spiser du per dag, da? Mulig du må ganske lavt, ja. Anonymkode: e6df4...484 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, jeg gjør det. Jeg trenger å komme ned til 58 kg minimum. Jeg spiser allerede mat med en del protein. Jeg er 163cm og på 64 kg ser jeg lubben ut. Jeg ønsker ikke det. Har vært tjukk hele livet og vil bare bli tynn og føle meg vel nå. Har ikke lyst til å "gi opp" og bare akseptere at jeg må være lubben hele livet, fordi vekta stoppa opp nå. Anonymkode: 48a5f...45a Jeg er omtrent like høy som deg. Veide 58 kg før, er ca 64 kg. Siden vi er ganske sammenlignbare: Har du noe særlig muskler? Aldersområde? Anonymkode: f054b...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Hvor lav er du egentlig? er det virkelig verdt å sulte seg for å gå ned i vekt? Anonymkode: 9f20e...b88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor mange kcal spiser du per dag, da? Mulig du må ganske lavt, ja. Anonymkode: e6df4...484 Har prøvd en stund nå på 1500, men det er tyrdeligvis for mye siden ingenting skjer.. Anonymkode: 48a5f...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvor lav er du egentlig? er det virkelig verdt å sulte seg for å gå ned i vekt? Anonymkode: 9f20e...b88 163cm, og ja det er det for meg. Vil ikke være lubben lengre. Anonymkode: 48a5f...45a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg er omtrent like høy som deg. Veide 58 kg før, er ca 64 kg. Siden vi er ganske sammenlignbare: Har du noe særlig muskler? Aldersområde? Anonymkode: f054b...294 Er 24. Har lite muskler i armene, men har mye muskler i underekstremitetene, altså lår og legger. Anonymkode: 48a5f...45a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har prøvd en stund nå på 1500, men det er tyrdeligvis for mye siden ingenting skjer.. Anonymkode: 48a5f...45a Jeg er 167 og veier 57 og går veeeldig sakte ned på 1200 kcal Anonymkode: e6df4...484 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars En kjønnsmoden kropp som fra naturens side skal bære fram barn er virkeligheten, ikke noe annet. Din virkelighet bryr naturen seg ikkeno om. Sorry! Spis og vær glad, 64kg burde du være godt fornøyd med selv om ditt ego sier noe annet...mye psykologi med slanking. Foreslår at du reiser til en øde øy hvis du vil miste flere kilo evnt. konsentrasjonsleir. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Hvis jeg bare spiser litt mindre enn det jeg trenger og trener litt så er det jo absolutt ingenting som skjer. Vekten min har stått bom stille på 64 kg i flere måneder nå (startet på 82 kg) og jeg begynner å bli skikkelig drittlei. Er vektnedgang virkelig slik at man stopper opp på en vekt helt plutselig og må man tyne kroppen med sulting og intens trening for å endelig få noe til å skje?? Anonymkode: 48a5f...45a Om du trener mye så husk at du vil holde vekten pga muskler. Drikke du mye vann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AlternativX Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars Hva med å måle deg og ikke gå på vekta? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Er 24. Har lite muskler i armene, men har mye muskler i underekstremitetene, altså lår og legger. Anonymkode: 48a5f...45a Ok, da skjønner jeg at du gjerne vil litt ned. Jeg er mye eldre enn deg, har endel muskler, og ønsker likevel å gå litt mer ned i vekt (ikke så lavt som 58). Men pass deg hvis du kommer under 58 kg så du ikke kommer for lavt. Ang hvordan endre vekt: Hva med å glemme fokuset på vekta litt, og heller prøve å få litt mer muskler? Muskler forbrenner fett, og gjør at kroppen din tåler mer. Anonymkode: f054b...294 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars Å sulte seg er sjukt’! Du trenger hjelp av noen som kan dette, ikke folk som tror de kan det. Om du spiser riktig macro er det ingen grunn til å sulte seg. Du må bare få hjelp til å sette sammen måltidene riktig. Ikke trenger du å trene hardt heller.. Å gå raskt en time, forbrenner faktisk mer enn en hard styrkeøkt f.eks Når du ligger på dødsleiet, tror du virkelig du ligger der og er takknemlig for at du sultet deg og trente hardt for å gå ned de siste kg? Anonymkode: 9f20e...b88 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 21. mars #16 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Jo, jeg gjør det. Jeg trenger å komme ned til 58 kg minimum. Jeg spiser allerede mat med en del protein. Jeg er 163cm og på 64 kg ser jeg lubben ut. Jeg ønsker ikke det. Har vært tjukk hele livet og vil bare bli tynn og føle meg vel nå. Har ikke lyst til å "gi opp" og bare akseptere at jeg må være lubben hele livet, fordi vekta stoppa opp nå. Anonymkode: 48a5f...45a Kroppen din prøver å fortelle deg at den ikke føler seg vel med ditt mål. Finnes nok av måter å tape vekt på, få av dem sunne. Så om du vil mer ned nå så må du akseptere at kroppen din gir deg signaler. Noen velger da metoder som er forbundet med spiseforstyrrelser, så får jo du vurdere om et gitt tall på vekta eller psyke og helse er viktigst. Sånn er det bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars Etter overgangsalderen blir det sånn permanent, ser det ut til. Stått stille her et halvt års tid nå, bortsett fra når det går opp. Anonymkode: d5b60...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars Jeg er 163 og må under 1300 for å gå ned i vekt. Med mindre jeg forbrenner noe da. Men hvileforbrenningen er ganske lav på lave folk dessverre Anonymkode: 3675a...829 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #19 Del Skrevet 21. mars Hvorfor går de som går på Wegovy ned når de spiser lite ? Jeg spiser også lite og er sulten ofte, men går ikke ned Anonymkode: f5b06...ec1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virpi Skrevet 21. mars #20 Del Skrevet 21. mars (endret) AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg er 163cm og på 64 kg ser jeg lubben ut. Anonymkode: 48a5f...45a Du bør spørre deg selv følgende: Hvordan tror du livet ditt vil endre seg om du blir «tynn» som du beskriver det? Hva vil evt bli bedre om du blir «tynn»? Jeg er 161 cm og 65 kg, men ser da ikke på meg selv som tykk for det! Kroppen min fungerer strålende til trening 3 ganger i uka, til jobb, til sex… Og samboeren min elsker at jeg faktisk har former og «ser kvinnelig ut» som han sier. PS. Er 51 år, men føler meg ikke spesielt gammel heller. Endret 21. mars av Virpi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå