AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja. For meg er sex som deg meste annet. Når man har gjort/hatt en ting mye, i mange år, så blir det mindre spennende og interessant. ...så jævla gøy og spennende er det selvfølgelig ikke etter 30 år med sex. Så ja, du kan godt si at jeg er «litt lei sex». Anonymkode: fb60d...b1a Jeg synes sex er enda mer spennede etter nesten 30 år med sex. Selv om utholdenheten har gått litt ned, er nysgjerrigheten gått opp. Og lærer noe nytt hele tida. Men det gjelder forsåvidt også hobbier jeg har hatt i kanskje nesten 40 år. Får bare lyst til å gå dypere inn i dem. Rart hvor ulike vi er som mennesker. Anonymkode: bd02a...acc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #22 Del Skrevet 22. mars Jeg har vært gift med mannen min i 20 år, og vi har alltid hatt og har fortsatt sex hver dag. Men ikke så langvarig sex. Mer sånn kosesex og spontan opp etter veggen-sex🥰 Anonymkode: 235dc...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå