Gå til innhold

Er det mulig som mann å bli lei av sex, å grunn av for heftig sexliv?Hva gjør du da?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på om enkelte menn som har hatt veldig spennende sexliv, blir lei av sex på grunn av dette og sliter da med sex kjedsomhet. 

Hva gjør de da? 

Anonymkode: 010f9...3cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lurer på om enkelte menn som har hatt veldig spennende sexliv, blir lei av sex på grunn av dette og sliter da med sex kjedsomhet. 

Hva gjør de da? 

Tenker du på at de går lei av sex med samme dame, eller sex generelt?

Anonymkode: f722c...f6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenker du på at de går lei av sex med samme dame, eller sex generelt?

Anonymkode: f722c...f6b

Generelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man blir lei av biff når man spiser det hver dag, man får ikke gjort noe annet enn å ikke spise biff en periode.

Sex er ikke dritspennende for alle. Selv om det kan være lekent og artig og deilig så er det i essens mye av det samme sånn egentlig.

Anonymkode: d63cb...31b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Man blir lei av biff når man spiser det hver dag, man får ikke gjort noe annet enn å ikke spise biff en periode.

Sex er ikke dritspennende for alle. Selv om det kan være lekent og artig og deilig så er det i essens mye av det samme sånn egentlig.

Anonymkode: d63cb...31b

Det er noe som heter smaksforsterkere 😉

Anonymkode: 6fb9e...cdf

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke ett svar på dette spørsmålet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kan gå lei ja. Var sammen med ei i min ungdomstid som ville ha sex opptil 10 ganger i døgnet. Moro en liten periode, men ble utslitt av å bli vekket tre fire ganger hver natt, fordi hun ville ha sex. Når man blir sliten og lei, så mister man mye av lysten selv om man selv også elsker sex. 

Anonymkode: a9bd1...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er ikke jeg mann, men jeg svarer likevel. Jeg har opplevd at menn går lei, lenge før meg 🫣

Anonymkode: 6fb9e...cdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn liker å jakte litt, så kan bli litt kjedelig om det blir for lett 

Anonymkode: cb00e...6d0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nja ... ikke alle. Jeg hater jakten og setter mer pris på det trygge, gode, velkjente. Vi vet litt hva vi liker, vi vet litt hva vi får og den intimiteten og koblingen som er noe mer enn bare sex i seg selv er viktig. God "velprøvd" sex er et pluss i min bok, og kan ikke se for meg at jeg ikke ville få den samme intense fryden hver gang jeg ser henne naken, ser det kåte blikket hennes eller glir inn i fitta hennes.

Er vel det samme i senga som ellers i livet. Noen kan se den samme filmen ørten ganger og er like godt underholdt. Noen klarer ikke sitte stille og må ha nye ting og opplevelser ofte for å trives.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har hørt om et par som var ufrivillig barnløse, og damen presset på med sex til alle døgnets tider. Det ble til slutt et jag og lite kos

Anonymkode: 90f14...903

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tja. 

Det handler nok om hvem man er som person. 

Ser man på sex som en aktivitet, kan man gå lei det som enhver hobby.

Ser man på sex som nærhet, er det vanskeligere å gå lei.

Anonymkode: bd02a...acc

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd og oppfylt de fleste fantasier jeg har hatt, og sex med nok av de mest attraktive kvinnene jeg har kunnet sett for meg. 

Setter fortsatt like stor pris på vanlig sex, rolig så vel som røff. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo mer jeg har opplevd av spennende sex utenfor A4-rammen, jo viktigere er den innøvde og par-bekreftende sexen blitt. Den som vi kan, der hvor teknikken er finslipt, intimiteten og kjærligheten og ønheten er maks. Der hvor vi definerer og redefinerer oss som par gang på gang på gang.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har lenge lurt på det om jeg sitter og ser på film med min date eller kjæreste og han begynner å befølt meg under klærne og jeg sier nei, eller klasker til ham. Eventuelt om han vil kysse meg og jeg sier at jeg ikke vil, om det ødelegger stemninga, eller om han da får mer lyst på meg på grunn av jakt instinktet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skikkelig, skikkelig ikke. Hilsen mann 34. Ingenting dreper min interesse og lyst mer enn om jeg skjønner at en dame bevisst legger opp til at jeg skal få "jakte litt, for det liker menn", fremfor å bare være tilsvarende åpen om intensjoner og interesse som det jeg er. Både seksuelt og romantisk.

Anonymkode: 8ca2c...4e9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hva gjør de da? 

Ja. For meg er sex som deg meste annet. Når man har gjort/hatt en ting mye, i mange år, så blir det mindre spennende og interessant. Spenningen, nysjerrigheten og nyhetsverdien rundt sex er jo borte for lenge siden. Da går jeg litt lei.

Har sex fordi det jo føles godt og er en veldig hyggelig måte å være intim på. Kall det gjerne en fysisk manifestasjon av kjærlighet for partneren. Men så jævla gøy og spennende er det selvfølgelig ikke etter 30 år med sex. Så ja, du kan godt si at jeg er «litt lei sex».

Anonymkode: fb60d...b1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

«Jakte» gidder jeg i hvert fall ikke. De første årene etter debut (16-25), så kunne jeg aktivt gå inn for sex/jakte sex. For meg var det en typisk ungdomsgreie den tiden man ble kåt av å bla i en Ellos-katalog.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har lenge lurt på det om jeg sitter og ser på film med min date eller kjæreste og han begynner å befølt meg under klærne og jeg sier nei, eller klasker til ham. Eventuelt om han vil kysse meg og jeg sier at jeg ikke vil, om det ødelegger stemninga, eller om han da får mer lyst på meg på grunn av jakt instinktet. 

Når det gjelder kjæresten din, så kan kun han svare.

Personlig hadde jeg neppe tatt flere initiativ overfor deg. Jeg går heller uten sex en å måtte «jobbe for det» og bli klasket til (sic)…. Lett. Jeg hadde overlatt initiativet til deg fra da av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vi kjenner ikke daten din. Men det høres jo nesten ut som du vil spille ei rolle? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...