Gå til innhold

Hva er greien med Café Opera i Bergen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Virker som at det er en del som elsker Café Opera. Jeg har vært der noen ganger og jeg har egentlig ikke helt skjønt greien. Jeg viber ikke der. Er det noen her som digger Café Opera og forklare for meg?? Jeg trenger å vite. 😅😋

hilsen nOOben 

Anonymkode: 340ee...042

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Egon er bedre 

Anonymkode: e3442...fef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Cafe Opera. Det var vårt stamsted i 20-årene. Spiser av og til lunsj der. Det er en del av den eldre garde som har dette som stamsted, og gjerne har hatt det som stamsted i 30 år. Min stefar på 70 møter ofte kompiser der til lunsj.

Synes det er et koselig og tradisjonsrikt sted, grei plassering, gir med en god følelse og jeg føler meg hjemme. Er sjelden på byen lenger, men Cafe opera er et sted jeg også vurderer til dette formålet. Kommer an på hvilken musikk som spilles da vi liker å danse. Og akkurat dansegulvet til Café opera er ikke noe å skryte av da, var mye skumping og dumping, og alloholsøl, da vi gikk der tidligere på 2000-tallet, men på Opera skulle vi 😆 

Anonymkode: 05495...7ca

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri forstått greia med Cafe Opera og har aldri likt det stedet, selv om jeg har venner som har gått dit.

Cafe Opera er et sted for hipstere, utlendinger, kunstnere, wannabies og 68ere

Anonymkode: 79941...8dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Lurt på det samme.

Anonymkode: 7d165...623

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.11):

Egon er bedre 

Anonymkode: e3442...fef

Ikke for å forsvare Café Opera, men: Nei.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Café Opera er en institusjon på linje med Lorry’s i Oslo.

Endret av Snok1
  • Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjempegod varm sjokolade. 

Anonymkode: 2a623...35e

AnonymBruker
Skrevet

Helt ok mat. Greit for en lunsj eller kaffe. Stort sett er bordene ute opptatt om det er ok vær utover vær og sommer. Jeg foretrekker litt mer koselige plasser. 

Anonymkode: 1ce0a...56f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 18.20):

Jeg har heller aldri forstått greia med Cafe Opera og har aldri likt det stedet, selv om jeg har venner som har gått dit.

Cafe Opera er et sted for hipstere, utlendinger, kunstnere, wannabies og 68ere

Anonymkode: 79941...8dd

haha, er nøyaktig slik jeg også ser på Cafe Opera 😛 Jeg liker meg ikke der, og eneste gangene jeg har spist/hengt der er nettopp når jeg "må" pga enkelte i omgangskretsen som er nettopp hipstere og kunstnere 😛 

Anonymkode: cbf81...11a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Er nær kinoen, så greit sted å stikke innom før eller etter filmen. Synes det er alle mulige folk der, studenter, turister, eldre og yngre. Og Helge Jordal, selvfølgelig. 

Anonymkode: 7e2e3...f09

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...