AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Tok test i går på IKM som viste 2-3 uker, tok en ny test i dag som viste 1-2. Jeg vet rasjonelt sett at det kan være forskjell på hcg-nivå i urinen og vært i IVF gamet lenge nok til å vite at man skal ta testene med en klype salt, MEN ref. referanseområdene til de ulike ukene - er det ikke litt rart? Noen som har opplevd samme? Anonymkode: 8eb67...fe9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Hvis det var ikm i går, er du akkurat i grenseland mellom 1-2 og 2-3. Clearblue er ikke kjent for å være veldig nøyaktig, så det trenger ikke å være så rart at du har fått forskjellige målinger. Men skjønner godt bekymringen likevel. Anonymkode: 21ebd...ee1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Jeg fikk 3+ ca 10 dager etter innsett. På testdato (16 dager etter innsett) testet jeg 2-3... Testene viste aldri mer 3+ til tross på hcg målt i blod på over 10 000.... Skal ALDRI mer bruke en krone på de drittestene med ukesindikator 😅 Anonymkode: b106d...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå