AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei! Jeg jobber i et ungt miljø, men har barn og greier ikke å følge med på mote og trender lenger 😫 Vet at mange ikke bryr seg, men jeg har alltid brydd meg. Kan noen vær så snill å tipse meg litt rundt ny vårgarderobe? Ønsker å se litt fresh ut etter en periode som bare har handlet om barn. Jeg er normalvektig, har brede skuldre, store pupper, smal midje, litt korte bein, brede hofter -Vårjakke (har en fin trench og en oil skin jakke som jeg bruker en del, men ønsker også noe litt mer vårlig. Kord? Annet? -Jeg går veldig mye i Levis rib cage og chinos som er delvis skinny. Tar gjerne imot tips til bukser også! -Ønsker meg noen nye fine bluser. Kler litt utringning. Og ikke for mye sløyfer osv, da får jeg stor overkropp. -Kanskje tips til veske jeg kan bruke på jobb. Litt som Kelly Brook når hun hadde denne vekten. Jeg føler at jeg ofte kler å ha på mindre klær, for hvis jeg får på store bluser ser jeg så tykk ut pga litt større overkropp. Glad for alle tips ❤️ Anonymkode: cc5a3...d6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå