AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 06:48 #41 Del Skrevet tirsdag kl 06:48 AnonymBruker skrev (På 24.3.2025 den 15.55): La oss si det slik: om jeg møtte et menneske som mente at hens relasjon til meg gav hen rett til å vite noe om min fortid? Da ville jeg likt å vite det så tidlig i relasjonen som mulig. Livet er kort - jeg velger å ikke kaste det bort på slike møkkamennesker. Anonymkode: c44ba...3d6 Ekspander Interessant perspektiv. I mitt hode er det naturlig at en ønsker å lære partneren å kjenne og bli kjent med livet deres så langt, særlig når en kanskje skal tilbringe resten av livet sammen, og at en har krav på ærlighet. Aldri tenkt at det gjør noen til en ‘møkkamann’. Anonymkode: ac6d5...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:39 #42 Del Skrevet tirsdag kl 07:39 AnonymBruker skrev (På 25.3.2025 den 6.48): Interessant perspektiv. I mitt hode er det naturlig at en ønsker å lære partneren å kjenne og bli kjent med livet deres så langt, særlig når en kanskje skal tilbringe resten av livet sammen, og at en har krav på ærlighet. Aldri tenkt at det gjør noen til en ‘møkkamann’. Anonymkode: ac6d5...586 Ekspander Det er et hav av forskjell på å ha et ønske om å vite for å lære seg partneren sin å kjenne, og fremme det som et krav. Ingen har krav på noe. Har man tillit til hverandre, stoler på hverandre, går inn i en relasjon med et åpent sinn og ikke dømmer hverandre så kan det gå. Ellers ikke. Er det ikke rom for takhøyde, så er det heller ikke rom for forståelse eller utvikling. Anonymkode: 76260...75a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 07:46 #43 Del Skrevet tirsdag kl 07:46 lesbisk sex faktisk, ikke jentesex, ikke bifil men lesbisk - ergo er man ikke fokusert på menn så da kan det være greit å si fra ja.. men om det er at man har testet litt forskjellig, nei, så lenge det hører fortiden til er det urelevant.. Anonymkode: ac976...0b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 12:15 #44 Del Skrevet tirsdag kl 12:15 Min samboer skammer seg over at jeg har vært med damer før. Han ønsker ikke at vennene og familien hans skal få vite det. Det kom frem i en prat der vi snakket om tidligere forhold og jeg har vært sammen i noen år med en dame, også hatt noen flørter med damer. Vi snakker aldri mer om det. Anonymkode: b95e8...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå