AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:00 #21 Del Skrevet lørdag kl 15:00 AnonymBruker skrev (17 timer siden): ..partner har ikke noen plikt å forklare seg hvis ikke hen ønsker å dele noe om det. Anonymkode: 09552...e67 Selvfølgelig. Men da får man trolig ikke åpenhet tilbake heller. Anonymkode: 0504d...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:05 #22 Del Skrevet lørdag kl 15:05 Jeg har null interesse av å vite noe om nåværende partners sexliv og relasjoner før han traff meg, og han har aldri spurt om min fortid heller. Etter tjue år sammen har det aldri vært noe problem heller. Hvorfor skal det bry meg om han sugde pikk da han var 18, for eksempel? Nei, så usikre er vi virkelig ikke på hverandre. Det som betyr noe er jo hvem han er i relasjonen med meg. Anonymkode: 625e7...5b0 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:16 #23 Del Skrevet lørdag kl 15:16 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Dere kvinner som har eksperimentert med sex med kvinner. Har mannen du dater/er sammen med, krav av å vite om du har hatt lesbisk sex eller er dette noe som anses som noe man holder for seg selv? Anonymkode: 29b5f...b59 Krav? Det eneste han har krav på er å vite om du har en kjønnssykdom slik at han ikke blir smittet. Anonymkode: 22088...f5a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:19 #24 Del Skrevet lørdag kl 15:19 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Jeg mener man har krav på å vite den seksuelle legningen til den man er sammen med. Har du hatt sex med kvinner, funnet ut at det ikke er for deg og du er ferdig med det - da er det en ting. Dersom du er bifil og kan tenke deg sex med kvinner igjen, om enn bare når forholdet med ham er over mener jeg han har en rett til å vite det. Anonymkode: e6fb7...c20 Ikke enig. Han har rett til å vite om du har en intensjon om å være monogam. Jeg er bifil og giftet meg med mannen min. Han har ingenting med hvem jeg har hatt sex med eller hvem jeg potensielt kan ha sex med etter et hypotetisk brudd. Det endrer ingenting for vår relasjon eller sexliv hvem jeg har hatt sex med og hvilken legning jeg har når den faktisk samkjører med hans legning. Hadde jeg vært lesbisk ville det vært noe annet. Mannen min er hetero og jeg antar at dersom det blir slutt så kommer han til å ha sex med andre damer. Det blir ikke bedre eller verre dersom det er en mann han har sex med etter et brudd. Folk legger for mye i ANDRES preferanser og legning, fortid og fremtid. Folk burde bruke like mye tid på å spørre seg selv "hvordan kan jeg være den beste partneren her og nå?". Anonymkode: 9b5ff...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:20 #25 Del Skrevet lørdag kl 15:20 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Selvfølgelig. Men da får man trolig ikke åpenhet tilbake heller. Anonymkode: 0504d...615 Trenger man den type åpenhet? Altså, er det et så stort BEHOV som må dekkes? Anonymkode: 9b5ff...043 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:25 #26 Del Skrevet lørdag kl 15:25 Mannen min har ikke krav på noe. Samme som meg. Krav er ganske så strengt da. Men man velger å være åpen om noe. Men er det noe som egentlig ikke har noe betydning for han så forteller jeg heller ikke. Noe er bare for meg selv også. Anonymkode: 2ce70...2af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 15:30 #27 Del Skrevet lørdag kl 15:30 NEI. Anonymkode: 4775e...376 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet lørdag kl 15:35 #28 Del Skrevet lørdag kl 15:35 Han har ikke krav på å vite om du har hatt sex i det hele tatt. Du forteller det du ønsker selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet lørdag kl 17:59 #29 Del Skrevet lørdag kl 17:59 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Trenger man den type åpenhet? Altså, er det et så stort BEHOV som må dekkes? Anonymkode: 9b5ff...043 Jeg liker å bli kjent med en person. Vil ikke ha lange erotiske skildringer, men vite i grove trekk om fortid og nåtid; hvem jeg har med å gjøre. Historier om fortida pleier å bidra der. Vi har begge delt historier om forandring. Vi har også delt i korte trekk hvilke ting vi liker i senga og da har prøvd ut med andre. Anonymkode: 0504d...615 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:00 #30 Del Skrevet søndag kl 11:00 Hvem en date har hatt sex med tidligere er fryktelig uinteressant. Kunne ikke falt meg inn å spurt. Anonymkode: 00526...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:05 #31 Del Skrevet søndag kl 11:05 AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 17.43): Dere kvinner som har eksperimentert med sex med kvinner. Har mannen du dater/er sammen med, krav av å vite om du har hatt lesbisk sex eller er dette noe som anses som noe man holder for seg selv? Anonymkode: 29b5f...b59 Ja, det har han krav på. Anonymkode: c0b2a...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:06 #32 Del Skrevet søndag kl 11:06 Gjesten skrev (På 21.3.2025 den 17.50): Ingen jeg dater har krav på å vite noe som helst om mitt tidligere sexliv. Legning forteller en om. Anonymkode: c0b2a...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet søndag kl 11:07 #33 Del Skrevet søndag kl 11:07 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det har han krav på. Anonymkode: c0b2a...49b Hvorfor synes du det? Tenker du på generelt sexpartnere eller kun ved samme kjønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:09 #34 Del Skrevet søndag kl 11:09 AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.05): Snu spørsmålet. Vil en kvinne ha interesse av å vite om hennes mann/samboer/kjæreste har suget pikk tidligere i livet??🤔🤔 Anonymkode: 32f3a...42b Jepp. Anonymkode: c0b2a...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:11 #35 Del Skrevet søndag kl 11:11 Hareena skrev (På 21.3.2025 den 18.26): Ikke legg ut i fredstid om noe som kan bli brukt mot deg i konflikt. Det høres ut som å planlegge for og legge opp til å feile, noe jeg ikke vil anbefale. Anonymkode: ac6d5...586 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet søndag kl 11:13 #36 Del Skrevet søndag kl 11:13 Ingen du dater har krav på å få vite noe som helst om ditt tidligere seksualliv, med mindre du er HIV-smittet eller har annen seksuelt overførbar sykdom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:17 #37 Del Skrevet søndag kl 11:17 Jeg tenker man har krav på ærlighet. Så får man være ærlig om at en ikke ønsker å fortelle eller fortelle ærlig. Anonymkode: ac6d5...586 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:19 #38 Del Skrevet søndag kl 11:19 Jeg forstår ikke hvor denne tanken kommer fra? Ingen man dater, uansett kjønn, har krav på noe som helst. Anonymkode: c7f71...bc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet i går, 15:46 #39 Del Skrevet i går, 15:46 AnonymBruker skrev (På 23.3.2025 den 12.06): Legning forteller en om. Anonymkode: c0b2a...49b Absolutt, har aldri lagt skjul på hvilken legning jeg har. Spesifikke detaljer om mitt sexliv, deler jeg derimot kun om jeg ønsker. Ikke at jeg skjuler noe spesielt der heller, men TS spør om den man dater har krav på å få vite, og det mener jeg de ikke har. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 15:55 #40 Del Skrevet i går, 15:55 AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 17.43): Dere kvinner som har eksperimentert med sex med kvinner. Har mannen du dater/er sammen med, krav av å vite om du har hatt lesbisk sex eller er dette noe som anses som noe man holder for seg selv? Anonymkode: 29b5f...b59 Ingen som helst har rett til å vite noe som helst om mitt privatliv. Jeg kan velge å dele det, men det er noe helt annet. La oss si det slik: om jeg møtte et menneske som mente at hens relasjon til meg gav hen rett til å vite noe om min fortid? Da ville jeg likt å vite det så tidlig i relasjonen som mulig. Livet er kort - jeg velger å ikke kaste det bort på slike møkkamennesker. AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.05): Snu spørsmålet. Vil en kvinne ha interesse av å vite om hennes mann/samboer/kjæreste har suget pikk tidligere i livet??🤔🤔 Anonymkode: 32f3a...42b En kvinne som er et ok menneske? Nei. En kvinne som ikke er et ok menneske? Muligens. Ingen tror da vel at kun, og kun bare, menn kan være ubrukelige mennesker? Poneget er: folk forteller deg, i klartekst, om de er ålreite folk eller ei med sine handlinger og holdninger. Tro dem på deres handlinger. Og vrak dem deretter. Anonymkode: c44ba...3d6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå