Gå til innhold

Har mannen du dater krav av å vite om du har hatt lesbisk sex?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere kvinner som har eksperimentert med sex med kvinner. Har mannen du dater/er sammen med, krav av å vite om du har hatt lesbisk sex eller er dette noe som anses som noe man holder for seg selv?

Anonymkode: 29b5f...b59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Med mindre man har en kjønnssykdom har ikke vedkommende du har sex med krav på å få vite noe som helst om hvordan ditt sexliv har vært tidligere.

Anonymkode: a2101...f69

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen jeg dater har krav på å vite noe som helst om mitt tidligere sexliv.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Krav er en ting, men det er jo fint å kunne være åpen med den man dater seriøst om hvem man er, hvilke erfaringer man har i livet, og hvilke valg man har gjort.

Anonymkode: fe2bf...225

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen krav. Mer som at man forteller om man opplever tillit, trygghet og rom for å åpne seg. Det er veldig fint.

Anonymkode: 76260...75a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Har mannen du dater/er sammen med, krav av å vite om du har hatt lesbisk sex

😂 Nei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg mener man har krav på å vite den seksuelle legningen til den man er sammen med. 

Har du hatt sex med kvinner, funnet ut at det ikke er for deg og du er ferdig med det - da er det en ting. 

Dersom du er bifil og kan tenke deg sex med kvinner igjen, om enn bare når forholdet med ham er over mener jeg han har en rett til å vite det. 

Anonymkode: e6fb7...c20

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det heter ikke krav av. Det heter krav på. Og nei, ingen har "krav på" å vite hva du har gjort tidligere i ditt sexliv. Det gjelder begge veier. Med mindre man har voldsomt lyst til å dele frivillig og partner sier det er greit, så trenger man ikke si noe. Ikke om antall heller, som folk så populært kaller "body count" i dag. Noe så sløvt.

Anonymkode: fcfcb...182

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel litt som at man ikke akkurat har krav på at betjeningen hilser når man er på butikken, men de gjør det jo for det? Hvis ikke vitner det vel om liten respekt og diverse og da kan man like gjerne gå andre steder.

Endret av Lt.Dan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dersom du er bifil og kan tenke deg sex med kvinner igjen, om enn bare når forholdet med ham er over mener jeg han har en rett til å vite det. 

Nei. Bare nei.

Anonymkode: 3c90e...d36

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mannfolk må ha krav på og få vite noe sånt i henhold til mannekonvensjonen som omhandler menns rettigheter.

Dette er jo særs interessant informasjon, og gir mannen automatisk rettigheter til å få være tilskuer/deltager ved en senere anledning.

Kan jo ikke holde en sånn juicy detalj skjult, om han reagerer negativt så er det bare å dumpe han. Dette hadde vært pluss i min bok 🙂

Anonymkode: 83b13...e75

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha. Jeg og samboer har vært sammen i ca 10 år. I fjor fortalte jeg han litt tilfeldig at jeg hadde hatt sex med ei annen jente mange mange år siden. Å ja! Sa han bare, ikke noe oppstuss der i gården, ikke noe prat om hvorfor jeg ikke hadde fortalt det før etc. han lurte på om jeg likte det, og så sa jeg sånn passe, som er sant, det var ikke mer enn sånn passe for min del. Nå har vi prata om at vi kanskje skal ha trekant😍

Anonymkode: ffa61...871

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg mener man har krav på å vite den seksuelle legningen til den man er sammen med. 

Har du hatt sex med kvinner, funnet ut at det ikke er for deg og du er ferdig med det - da er det en ting. 

Hvorfor mener du at dette er et krav? Forandrer dine følelser seg for personen dersom hen har en annen legning enn det du trodde?

Anonymkode: 09552...e67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke om jeg ville brukt ordet krav, men jeg forteller i grove trekk om fortida ja. Har aldri skjult det.

Anonymkode: 0504d...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (1 time siden):

Ikke legg ut i fredstid om noe som kan bli brukt mot deg i konflikt.

Hvis tidligere sexliv er noe partner bruker mot deg i konflikt, så tenker jeg at det er greit å avslutte forholdet med én gang. Ingen bra mennesker gjør det.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Snu spørsmålet. Vil en kvinne ha interesse av å vite om hennes mann/samboer/kjæreste har suget pikk tidligere i livet??🤔🤔

Anonymkode: 32f3a...42b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

om enn bare når forholdet med ham er over

Tenker at hva man gjør etter en relasjon, er lite relevant. 

Ingen har krav på noe som helst.

Her er vi åpne og deler mye, uten skam og ikke minst dømming fra den andre. 

Anonymkode: 88679...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Snu spørsmålet. Vil en kvinne ha interesse av å vite om hennes mann/samboer/kjæreste har suget pikk tidligere i livet??🤔🤔

Anonymkode: 32f3a...42b

Det var ikke snakk om interesse, men har krav KRAV PÅ å få vite det. Interessert kan man alltids være, men partner har ikke noen plikt å forklare seg hvis ikke hen ønsker å dele noe om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...