AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Om IDF må drepe uskyldige mennesker, for det mest barn og kvinner fordi de brukes som menneskelig skjold; hvorfor feires dette av israelere og de som støtter dem? Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Feirer israelere dette?. De eneste som feirer dette er jo Hamas, islamister og venstreradikale som indirekte støtter disse islamistene. Jo flere døde sivile barn og kvinner jo mer støtte til islamsk jihad og hellig krig som innebærer at jødene skal fjernes fra landet sitt. Anonymkode: 6386a...61b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Feirer israelere dette?. De eneste som feirer dette er jo Hamas, islamister og venstreradikale som indirekte støtter disse islamistene. Jo flere døde sivile barn og kvinner jo mer støtte til islamsk jihad og hellig krig som innebærer at jødene skal fjernes fra landet sitt. Anonymkode: 6386a...61b Hold deg til tema og svar på spm. Du må virkelig bo under steinen dersom du ikke har fanget at det feires av israelere. Anonymkode: 6f7f6...dd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Feirer israelere dette?. De eneste som feirer dette er jo Hamas, islamister og venstreradikale som indirekte støtter disse islamistene. Jo flere døde sivile barn og kvinner jo mer støtte til islamsk jihad og hellig krig som innebærer at jødene skal fjernes fra landet sitt. Anonymkode: 6386a...61b Ikke nok med at de feirer det, men dette er en taktikk som de beskylder Hamas for, fordi IDF bruker den taktikken selv. https://www.vg.no/nyheter/i/kwvzzB/israelske-soldater-bekrefter-at-sivile-palestinere-brukes-som-menneskelige-skjold-i-gaza Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden https://www.google.com/amp/s/www.middleeastmonitor.com/20240321-israeli-soldier-mocks-deaths-in-gaza-during-stand-up-comedy-show/amp/ Innholdet i videoen er fra en israeler. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden De er nok litt klin-kokos i hodene sine. Anonymkode: b0bd4...ee0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7 Del Skrevet 4 timer siden https://youtube.com/shorts/bMVJSfW2fLM?si=uhOfe2B15l-uih2S Så lenge det er arabere som dør, har det ikke noe å si om det er medlemmer av hamas eller ikke. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ikke nok med at de feirer det, men dette er en taktikk som de beskylder Hamas for, fordi IDF bruker den taktikken selv. https://www.vg.no/nyheter/i/kwvzzB/israelske-soldater-bekrefter-at-sivile-palestinere-brukes-som-menneskelige-skjold-i-gaza Anonymkode: 6f7f6...dd2 Det er jo formelt/offisielt ulovlig. Men det kan godt være at det gjøres uten lov på "gølvet". Jeg hadde sikkert gjort noe slikt selv hvis jeg sto overfor en fiende som Hamas, som ikke følger noen av krigens regler i det hele tatt. Hvorfor skulle jeg ha risikert livet fordi Hamas ikke følger noen regler? Da hadde jeg antakelig sendt en fanget Hamas-terrorist foran meg for å ta imot eventuelle kuler. Kom tilbake når Hamas begynner å følge regler, så kan vi snakke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): https://www.google.com/amp/s/www.middleeastmonitor.com/20240321-israeli-soldier-mocks-deaths-in-gaza-during-stand-up-comedy-show/amp/ Innholdet i videoen er fra en israeler. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Hva har det med IDF å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden jabx skrev (1 minutt siden): Det er jo formelt/offisielt ulovlig. Men det kan godt være at det gjøres uten lov på "gølvet". Jeg hadde sikkert gjort noe slikt selv hvis jeg sto overfor en fiende som Hamas, som ikke følger noen av krigens regler i det hele tatt. Hvorfor skulle jeg ha risikert livet fordi Hamas ikke følger noen regler? Da hadde jeg antakelig sendt en fanget Hamas-terrorist foran meg for å ta imot eventuelle kuler. Kom tilbake når Hamas begynner å følge regler, så kan vi snakke. Lese du ikke hovedinnlegget? Må bare spytte ut ordet hamas som om du får betalt for det. Det er snakk SIVILE. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden jabx skrev (2 minutter siden): Hva har det med IDF å gjøre? Tråden handler om hva IDF gjør og hvorfor deres handlinger feires. Følg med. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #12 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Feirer israelere dette?. De eneste som feirer dette er jo Hamas, islamister og venstreradikale som indirekte støtter disse islamistene. Jo flere døde sivile barn og kvinner jo mer støtte til islamsk jihad og hellig krig som innebærer at jødene skal fjernes fra landet sitt. Anonymkode: 6386a...61b Ja , de feirer dette. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden Det "vitses" om drepte barn. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #14 Del Skrevet 4 timer siden Hvis min fiende hadde holdt pistol mot hodet til min mor og gjemt seg bak henne, så hadde ikke jeg skutt moren min for å nå fienden min Selv under krig, når du tvinges til å etiske valg, der ingen av ingen alternativene er riktig, men et av altnertivene betyr mindre død, så feirer du ikke fordi du drepte mindre. Du har fortsatt drept. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25 minutter siden #15 Del Skrevet 25 minutter siden Ja det blir som oftest stille når israelere/ IDF skal presenteres under dårlig lys. .. Anonymkode: 6f7f6...dd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå