Phoenix Heart Skrevet 23 timer siden #21 Del Skrevet 23 timer siden Jeg gir kun gave om jeg er invitert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #22 Del Skrevet 6 timer siden Niese,ja absolutt! Det er jo nær slekt i mine øyne. En invitasjon er ikke bare for å få gaver, hvertfall ikke for normale folk! Anonymkode: 3918d...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #23 Del Skrevet 6 timer siden Hvis man ikke gidder å be sin egen onkel, så forventer de nok heller ingen gave. Jeg hadde ikke brydd meg med å gi noe. Anonymkode: 97cc3...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #24 Del Skrevet 6 timer siden Nieser og nevøer ville jeg nok ha gitt til. Noe for 500 - 1000. Har også gitt til nære venner som har giftet seg i utlandet med bare nærmeste familie tilstede. Anonymkode: cde42...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå