Gå til innhold

Hvor mange av dere bruker bh uten spiler eller sømløs til hverdags?

sigrid106

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har fjernet det ene brystet pga kreft, og bruker alltid spileløs BH. Gjenværende bryst har svært stor cup-størrelse, men det finnes heldigvis noen spileløse BH-er som gir skikkelig støtte. 

Anonymkode: f6864...062

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruke kun spileløs ja, i bomull. Kun mørke farger. Da for å gjøre det lettest mulig ved klesvask. 

Anonymkode: e9a4c...67c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker kun sportsbh til hverdags, eventuelt litt finere spileløs. Bruker med spiler noen få ganger i året bare. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker de gamle amme-BH-ene mine 😂 Har ikke ammet på fire år. Har store bryster, så trenger egentlig støtte, men jeg orker ikke å gå med stramme BH-er som gnager og gjør vondt.

Anonymkode: ccf25...f64

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet å bruke bh med spiler når jeg ammet førstemann og oppdaget komforten med amme-bh'er uten spiler. De siste ti årene har jeg bare brukt sports-bh'er. Syns spile-bh er veldig ubehagelig. 

Anonymkode: d36e0...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har fjernet det ene brystet pga kreft, og bruker alltid spileløs BH. Gjenværende bryst har svært stor cup-størrelse, men det finnes heldigvis noen spileløse BH-er som gir skikkelig støtte. 

Anonymkode: f6864...062

Hvilke da? Jeg har foreløpig ikke funnet noen spileløs BH som gir nok støtte for tunge bryster. 

Vanligvis synes jeg spile-BH er helt greit å ha på, men det kunne vært greit med alternativer på dager hvor jeg bare er hjemme eller er syk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Etter å ha fjernet en kreftkul i det ene brystet, så har jeg vondt der jeg er operert. I tillegg vondt i brystvevet i det andre. Så jeg gikk over til Sloggi uten spiler, og bruker kun det nå. Har sorte og hvite. 

Har tett brystvev og er 75D, synes det støtter greit nok for min del. 

Anonymkode: 37232...e0a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.09):

Jeg har i alle farger. Har ikke behov for støtte, så bruker kun bh for ikke å eksponere brystknoppene. 

Anonymkode: 99819...b84

Samme. Slutta med BH etter pandemien 😅

Anonymkode: 5e7cf...a1a

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sluttet med spiler for mange år siden, er bare ubehagelig. Har kun en jeg bruker til spesielle anledninger/antrekk. Har i forskjellige farger; blå, grønn, sort og nude. Skulle gjerne ha litt mer løft i hverdagen, men komforten trumfer. ;) 

Anonymkode: 6aeb1...233

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg haaaater spiler 😩 Før brukte jeg bare med, men oppdaget at spileløst når vaskemaskinen hjalp meg å fjerne de på en av de fineste bhene mine. Etter det gikk jeg aldri tilbake og fjernet alle spiler. Alle nye bher har vært spileløse. Nå skal det sies at jeg er 70 a/b og trenger egentlig ikke noen støtte. 

Anonymkode: fb406...a77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 20.09):

Jeg har i alle farger. Har ikke behov for støtte, så bruker kun bh for ikke å eksponere brystknoppene. 

Anonymkode: 99819...b84

Samme. Dermed hater jeg spiler. Bare ubehagelig. Bruker A-B cup avhengig av modell, så trenger ikke spiler.

Anonymkode: 400b4...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...