sigrid106 Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hvor mange av dere bruker bh uten spiler eller sømløs til hverdags? Og hvilke farger er det du bruker mest av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Det bruker jeg aldri. Slike BHer gir ikke nok støtte for meg. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars Jeg har i alle farger. Har ikke behov for støtte, så bruker kun bh for ikke å eksponere brystknoppene. Anonymkode: 99819...b84 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har i alle farger. Har ikke behov for støtte, så bruker kun bh for ikke å eksponere brystknoppene. Anonymkode: 99819...b84 Bruker mest svart, hvit og hudfarge. Anonymkode: 99819...b84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars Bruker uten spiler. Bruker for det meste hudfarget. Men har også rosa og hvit. Anonymkode: b4bd5...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Oftere enn jeg vil vedkjenne. En del av dem har hatt spiler i, og noen har til og med en spile i fremdeles. 🫣 Ja man burde antagelig kjøpe uten spiler. 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoaideBiehtar Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars Jeg gjør. Skjønner ikke helt hvorfor det er fargen du er mest interessert i? 😅 Hadde håper at denne tråden heller anbefalte noen merker? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Spileløs amme-bh (nei, jeg ammer ikke lenger 😂) i rosa og fersken. Alltid. Nå synes jeg faktisk spiler gjør vondt etter å ha brukt spileløs i årevis! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lill3My Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars Bruker utelukkende (nesten) sports-BH og likende i kun stoff (bomull til hverdags, mer sports-klær-stoff til trening) - har små bryster og trenger ikke særlig til støtte. Og så er jeg så vandt til dette nå at å gå med "skikkelig" BH kjennes virkelig ubehagelig ut. Farge er jeg mindre opptatt av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars Bruker aldri med spiler,det er bare vondt og stramt. Anonymkode: 4a55d...81d 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars Går i spileløs. Skjønner meg ikke på de som klarer gå med spile-bh året rundt. Jeg har en 80-c da så det spiller nok en del inn. Går i sort og hvit for det meste. Anonymkode: babfe...a99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars Bruker kun bomullsbh uten spiler og puter. Anonymkode: 56876...82e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars Bruker kun sports bh’er. Pen bh til fest kanskje 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #14 Del Skrevet 21. mars Spileløs ja! Anonymkode: 904b7...2c4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 21. mars #15 Del Skrevet 21. mars Stort sett nude farge. Jeg er slank med nokså "rause" bryster, så det er ofte vanskelig å finne BHer som passer, men jeg har erfart at BH uten spiler er mest behagelig for meg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #16 Del Skrevet 21. mars Bomull, uten spiler, typ Pierre Robert. Den fargen som er på salg. Bruker bare bh fordi jeg føler meg litt naken om jeg ikke gjør det. Men synes bh er veldig ubehagelig, så jeg bruker av og til bare nipple covers som man klistrer på. Har veldig små pupper, hvis de kan kategorisere som pupper i det hele tatt, og veldig tynn ellers. Føler bh liksom gnir seg mot kroppen, uansett hvor lite sømmer og diverse de består av. Jeg bruker ikke bh når jeg er hjemme. Anonymkode: d297f...61c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #17 Del Skrevet 21. mars Jeg bruker sloggi sine, de er spileløse. Spiler klarer jeg ikke. Hjemme har jeg aldri bh på. Anonymkode: 82b69...4f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #18 Del Skrevet 21. mars Har ikke brukt BH med spiler siden tenårene. Er 29 nå. Anonymkode: 10cac...f29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #19 Del Skrevet 22. mars Jeg har kun en eneste bh med spiler jeg. Den brukes kun når jeg er på ferie(altså ikke hver dag på ferie, men den blir med og brukes under de kjolene den passer til). Bruker alltid hvit eller hudfarget bh. Har små, perky tits så har null behov for støtte så lenge jeg ikke løper. Anonymkode: 4d44c...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars #20 Del Skrevet 24. mars Jeg må ha bh med skikkelig støtte, så vanligvis bruker jeg kun spile-bh. Nå er jeg gravid og de vanlige bh-ene mine passer ikke, så akkurat nå bruker jeg spileløs amme-bh. Helt håpløs, den har null støtte. Anonymkode: 91df8...086 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå