AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars Hei hvor lenge sitter hangover/følelsen av lav dose i kroppen? Timer? Døgn? Anonymkode: 91682...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Del Skrevet 21. mars Ca 20-22 timer, så da får jeg 2-4, men som regel 2 timer, til å fungere normalt før jeg legger meg igjen. Anonymkode: 77f9f...3df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ca 20-22 timer, så da får jeg 2-4, men som regel 2 timer, til å fungere normalt før jeg legger meg igjen. Anonymkode: 77f9f...3df Selv med 25 mg? Jeg vil ikke ha 50 Anonymkode: 91682...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Del Skrevet 21. mars Aldri. Anonymkode: 98988...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Aldri. Anonymkode: 98988...896 Men den går vel over når den er helt ute av kroppen? Edit jeg skal ikke ta flere. Bare lurer på når jeg føler meg ok igjen Anonymkode: 91682...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Del Skrevet 21. mars Jeg får ikke hangover, men de jeg kjenner som har fått det har hatt det i 4-12 timer etter de har stått opp. Tar medisinen 2 timer før sengetid, sover 8 timer, etterfulgt av 4-12 timer hangover. Hos noen går hangover følelsen bort etter tilvenning på medisinen. Anonymkode: 357b4...1cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Selv med 25 mg? Jeg vil ikke ha 50 Anonymkode: 91682...6f6 ja, på minste dose. Skal sies at det ikke skjer hver eneste gang, men jeg tar dem ikke hver dag, men ofte og jeg har ikke merket noen tilvenningseffekt. Men folk er forskjellige. Noen tåler firedobbel dose helt fint uten hangover. Anonymkode: 77f9f...3df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Del Skrevet 21. mars Jeg har aldri fått Hannover av quetiapin Anonymkode: 70a38...386 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøken gullhår Skrevet 21. mars #9 Del Skrevet 21. mars (endret) Lurer på det samme! Kan det være permanent skadelig å ta en tablett? Endret 21. mars av frøken gullhår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Del Skrevet 21. mars frøken gullhår skrev (Akkurat nå): Takk for mange gode svar. Har ikke gjort noe permanent «skadelig « av å ta kun 1 tablett? Det er ikke lov å gi råd her, egentlig, men i dette tilfellet må det være innafor å svare et rungende NEI. Rent generelt: Medisiner utskrevet av lege ville ikke blitt utskrevet hvis de var permanent skadelige. Bestill deg en legetime, du. Anonymkode: 77f9f...3df 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Del Skrevet 21. mars Jeg tar det tidlig på kvelden (21) og legger meg og sovner rundt 23.00. Merket litt hangover på morgenen de første dagene, og merker det om jeg tar dosen senere enn 21.00. Tar halvparten av en tablett på 25 mg. (Trappet ned fra en hel etter råd fra lege). Anonymkode: 655d0...b67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Del Skrevet 21. mars Jeg får skikkelig hangover hvis jeg sover mer enn 6-7 timer, da er jeg helt i koma i flere timer. Tar bare halvparten av en 25mg. Anonymkode: 70c63...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hei hvor lenge sitter hangover/følelsen av lav dose i kroppen? Timer? Døgn? Anonymkode: 91682...6f6 Jeg har 100mg. Null bivirkninger. Ingen vektoppgang, ingen hangover🙏☺️ 50mg ingen effekt. 100mg = sovner etter 2 timer max. Fått et nytt liv. Uten denne kunne jeg døgne😦 Hadde hangover den første måneden bare. Brukt de i 5 år. Anonymkode: bedd7...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Del Skrevet 22. mars Jeg tok 25 mg torsdag kveld. Kan den vare i kroppen enda? Anonymkode: 91682...6f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå