AnonymBruker Skrevet 22. mars #21 Skrevet 22. mars Ja, selvsagt. Om man ikke klarer å være raus og la være å forsøke å endre på personen allerede i datingfasen kan du jo tenke deg hvordan det blir om 10 år - spesielt om du da ikke har ønsket å endre deg. Jeg har datet folk jeg ikke har likt stilen til men hadde aldri falt meg inn å nevne noe sånt, spesielt så tidlig. Så kan man heller kjøpe noen plagg man tror vedkommende kan like og kle etterhvert i forholdet, men om den andre personen trives med sin stil må man velge å gå videre om det er så viktig (tåpelig spør du meg), eller lære seg å leve med det. Anonymkode: 1a4bf...cd3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars #22 Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vanligvis virker det mer kontrollerende om typen ønsker at du skal kle på deg i stedet for av deg. Babe stil, så han vil du skal kle deg mer utfordrende, vise mer hud, farge håre, vipper, lepper osv? Synes ikke det er red flag på samme måte som mitt første eksempel, men jeg hadde uansett aldri latt noen bestemme hvordan jeg skulle kle meg. Men hvis mannen min sier at du er skikkelig fin i den kjolen der, jeg elsker at du bruker den, da kunne jeg brukt kjolen ekstra mye. Anonymkode: 2d08e...c58 Tenkte det samme. Han siste jeg datet kom med stadige stikk om klærne mine, en gang vi skulle ut og jeg hadde på den lille sorte som var figurnær men ikke utfordrende, sa han ta den grønne istedenfor. Den grønne var lang og formløs og jeg kledde ikke fargen, og følte meg ikke fin eller vel den kvelden. Tror han holdt på sånn fordi han selv likte å kle seg i store og upynta klær og ikke ville se kjip ut ved siden av meg. Om noen jeg dater oppmuntrer meg til å ta på noe litt sexy har jeg ingen problemer med. Anonymkode: fa52a...1ad
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Skrevet 22. mars Jeg møtte en slik. Han fortalte meg at han han hadde forestilt seg hvordan jeg skulle kle meg når vi ble sammen (første date). Jeg spilte da naiv og fikk ham til å fortelle mer om hvordan han så for seg fremtiden. Viste seg at han hadde planlagt våre liv ned i minste detaljer. Jeg skulle flytte dit han bodde, jeg skulle bo i hans hus, han hadde funnet ut hvor jeg skulle jobbe, han hadde allerede bestemt hvilke folk jeg skulle omgås og ikke på det stedet, han hadde bestemt hvilke interesser vi skulle ha og hvilke folk vi skulle holde oss inne med. Han hadde planlagt hvilke klær jeg skulle bruke - helt ned på detaljnivå, han skulle kjøpe en helt ny garderobe til meg som han valgte, han hadde allerede planlagt hvilke smykker jeg skulle bruke (og hadde kjøpt et dyrt smykke til meg allerede). Han hadde planlagt ferier vi skulle ha sammen. Og han hadde også planlagt hvordan jeg skulle være. Han hadde planlagt hvor mange barn vi skulle få og hvor lenge jeg skulle være hjemme med barna, og også der kom det inn at jeg måtte kle meg og være slik han så for seg. Unødvendig å si, jeg kuttet all kontakt med ham. Han fortsatte å stalke meg i flere år etterpå. Reinspikka narsissist og psykopat. Anonymkode: 0ae96...3fc 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå