AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Følte du deg trygg der? Er det stor fare for terror? Er det bra reisemål mtp shoppingmuligheter? Anonymkode: ba4a1...a08
AnonymBruker Skrevet 21. mars #2 Skrevet 21. mars Ja Nei Det kommer an på hva du ønsker å shoppe Anonymkode: ab095...c89
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Følte meg helt trygg. Har aldri vært noe redd for terror uansett hvor jeg har reist. Shopper ikke, så det vet jeg ikke. Men mange gode steder spise! Anonymkode: 420a0...7d8 1
Tomas77 Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Trygg for angrep ja, mye lommetyver på metroen men ingenting truende. Byen er absurd svær men man oppholder seg jo stort sett i sentrumsbydelene. Terror, tja det skal jo mye til uansett men regner med at det var en grunn til at de hadde metalldetektorer på nattklubben. Shopping har ikke peiling, men de har vel slitt med svak valuta over tid så sikkert ganske gunstig.
Jdz Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars (endret) Istanbul er en av mine favorittreisemål og helt klart en av de kuleste byene i Europa. Har vært der mange ganger, aldri følt meg utrygg og kommer garantert til å dra tilbake! Det er nok fortsatt en grei by for shopping, men ikke like bra som for fem til ti år siden. Endret 21. mars av Jdz 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå