Gå til innhold

Kalorier i denne club sandwichen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Spiste nettopp denne Club sandwichen som er avbildet, men akkurat de ingrediensene. Den ser større ut irl(ganske avlang). Ganske store biter med kylling. Noen som kan anslå sånn ca hvor mye kalorier det er i den?😅 Skjønner det er vanskelig å se ut i fra bildet og ingrediensene når dere ikke vet mengde. Jeg føler meg helt blank, men jeg mistenker det er mye! 

IMG_6081.png

Anonymkode: b6a10...4ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror dere 650 kalorier dekker det? Har lagt inn det på lifesum foreløpig, men håper det er litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bare brødet alene vil nok utgjøre over 300 kcal tipper jeg. Bacon er næringsrikt og aioli er næringrikt. Ville regnet 800 for å være sikker.

Anonymkode: eba65...d7c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Umulig å si. Syltet rødløk er masse sukker. Foccacia kan lages med mye eller lite olje, noen bruker melk i focaccia også. Er det ett tynt lag aioli, eller ett tykt lag?

Anonymkode: bd241...52e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Spiste nettopp denne Club sandwichen som er avbildet, men akkurat de ingrediensene. Den ser større ut irl(ganske avlang). Ganske store biter med kylling. Noen som kan anslå sånn ca hvor mye kalorier det er i den?😅 Skjønner det er vanskelig å se ut i fra bildet og ingrediensene når dere ikke vet mengde. Jeg føler meg helt blank, men jeg mistenker det er mye! 

IMG_6081.png

Hopp over middagen i dag så går det opp i opp 🙂 drikker heller vann

Anonymkode: 75655...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Bare brødet alene vil nok utgjøre over 300 kcal tipper jeg. Bacon er næringsrikt og aioli er næringrikt. Ville regnet 800 for å være sikker.

Anonymkode: eba65...d7c

Takk, vil heller regne litt for mye enn litt for lite :) 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Umulig å si. Syltet rødløk er masse sukker. Foccacia kan lages med mye eller lite olje, noen bruker melk i focaccia også. Er det ett tynt lag aioli, eller ett tykt lag?

Anonymkode: bd241...52e

Er så vanskelig å si, for jeg var så sulten at jeg omtrent slukte den før fikk sett på den. Men vil ikke si det var veldig mye aioli, men jeg kjente smaken av den.

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Hopp over middagen i dag så går det opp i opp 🙂 drikker heller vann

Anonymkode: 75655...4ca

Ja, tror jeg skal gjøre det! Hadde egentlig middag klar i kjøleskapet, men den kan jeg spise i morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville tenkt rundt 800 kcal, men hvis det er olje i brødet så kan det være mye mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
månemannen skrev (1 minutt siden):

Jeg ville tenkt rundt 800 kcal, men hvis det er olje i brødet så kan det være mye mer.

Legger inn 800 foreløpig jeg, siden dere er to som har svart det. Mulig jeg klarer å holde meg litt under kalorimålet mitt i dag, bare for å være heeelt sikker. Takk for hjelpen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Legg inn bildet i Lifesum og se hva den kalkulerer selv? Den er ganske god på estimat.

Anonymkode: f97fe...018

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kom på at jeg kan spørre chatgpt, så sendte bilde til «han». Chatgpt tror det kan være 1000-1100, men jeg håper dere har rett med rundt 800😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Legg inn bildet i Lifesum og se hva den kalkulerer selv? Den er ganske god på estimat.

Hvordan gjør man det? Høres helt genialt ut, men har aldri sett den funksjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg la inn bildet ditt i Lifesum og den estimerte 811 kalorier.

Om du ikke er klar over den funksjonen i Lifesum anbefaler jeg den, det er veldig effektivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvordan gjør man det? Høres helt genialt ut, men har aldri sett den funksjonen.

På det grønne +tegnet nederst for å logge mat velger man «bilde». Så tar man bare bilde eller laster opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På det grønne +tegnet nederst for å logge mat velger man «bilde». Så tar man bare bilde eller laster opp.

Er det kanskje en plussfunksjon? Har brukt lifesum en stund, men finner det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den ser veldig god ut - og billig. Hvor får man tak på den? 😃

Anonymkode: 6efd5...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Problemet er jo loffen... Tell karbohydrater, ikke kalorier.

Anonymkode: e6057...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Den ser veldig god ut - og billig. Hvor får man tak på den? 😃

Anonymkode: 6efd5...569

Kjøpte den på en kafe på madla amfi i Stavanger, ser ikke ut som den hører til en kjede. Den var veldig god🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 21.3.2025 den 17.26):

Kom på at jeg kan spørre chatgpt, så sendte bilde til «han». Chatgpt tror det kan være 1000-1100, men jeg håper dere har rett med rundt 800😂

Jeg gikk inn her for å svare at det fort kan bli opp mot 1000 kcal i dette måltidet, så jeg støtter ChatGPT. Særlig siden du sier at porsjonen er ganske stor. 650 som du anslo først er i alle fall snaut. 800 kan være riktig, men kan også være for lite. Når jeg er i tvil runder også jeg av oppover når jeg legger inn måltider selv. Jeg ville lagt inn 1000 på denne. 

Anonymkode: a512e...94d

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg gikk inn her for å svare at det fort kan bli opp mot 1000 kcal i dette måltidet, så jeg støtter ChatGPT. Særlig siden du sier at porsjonen er ganske stor. 650 som du anslo først er i alle fall snaut. 800 kan være riktig, men kan også være for lite. Når jeg er i tvil runder også jeg av oppover når jeg legger inn måltider selv. Jeg ville lagt inn 1000 på denne. 

Anonymkode: a512e...94d

Jeg endte med å legge inn rett over 800 kalorier, men takk for innspill! Gikk heldigvis ned i vekt denne uka også, til tross for heftig sandwich😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg endte med å legge inn rett over 800 kalorier, men takk for innspill! Gikk heldigvis ned i vekt denne uka også, til tross for heftig sandwich😅

Man tåler noen utskeielser selv når man slanker seg :) 

Anonymkode: f378f...daf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...