Gå til innhold

AP jakter på nytt slagord.

kat-e

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Problemet med Ap (og Sp forsåvidt) er at de utfører mye bra politikk, men kun det negative kommer frem. Frp er mye bedre på sosiale media og fremsnakk. De burde få unge personer til å manipulere sosiale medier som høyre siden er flink til. Donald & Putin har egne grupper som kun driver på med dette.

Slagordet burde kanskje være noe sånn som;

"Se hva vi har utrettet" etterfulgt av noe som de faktisk har fått igjennom.

Endret av Peters
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig de bør bli bedre til å reklamere for seg selv, men det mest interessante er hvorfor de bytter ut slagordet. Jeg tror mye av problemet til AP er at flertallet er skeptisk til om de er opptatt av vanlig folks økonomi. I min kommune har vi høyere kommunale avgifter, bomringer etc. vil de si ja til EU direktiv om etter isolering i boliger? Jeg forstår folk er skeptiske.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar fra de fattige og gir til de rike. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det gunstigeste hadde vært å kvitte seg med Arbeider Partiet navnet, da det åpenbart ikke lenger er et parti for arbeideren i den klassiske forståelsen av begrepet. Forvalter partiet, broilerne, Nepopartiet osv. Så kunne slagordene utformes etter det.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K.B. skrev (På 24.3.2025 den 12.10):

Jeg tror det gunstigeste hadde vært å kvitte seg med Arbeider Partiet navnet, da det åpenbart ikke lenger er et parti for arbeideren i den klassiske forståelsen av begrepet. Forvalter partiet, broilerne, Nepopartiet osv. Så kunne slagordene utformes etter det.

Ekspander  

akkurat ! Arbeider partiet passer ikke til et parti som bryr seg om alt mulig bortsett fra... arbeider.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K.B. skrev (På 24.3.2025 den 12.10):

Ekspander  

Det tror jeg og. Navnet "Arbeiderpartiet" er blitt en vits.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det opprinnelige "Nå er det vanlige folks tur" slagordet passer perfekt for AP sin politikk. Problemet var at ingen av oss forsto hva de mente. Vanlige folks tur til hva da? Jo, tydeligvis dyrere strøm, mat, skatt, regjeringskriser, nepotisme osv osv.

Vi trodde det var et løfte, så var det egentlig en trussel kjennes det som.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...