kat-e Skrevet 21. mars #1 Del Skrevet 21. mars https://www.nettavisen.no/okonomi/farvel-til-vanlige-folks-tur-dette-kan-bli-aps-nye-slagord/s/5-95-2337305 nå forsvinner «Nå er det vanlig folks tur» av opplagte grunner. Mitt forslag er «Vi flår også vanlige folk» 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 23. mars #2 Del Skrevet 23. mars AP - bedre enn alternativet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peters Skrevet 23. mars #3 Del Skrevet 23. mars (endret) Problemet med Ap (og Sp forsåvidt) er at de utfører mye bra politikk, men kun det negative kommer frem. Frp er mye bedre på sosiale media og fremsnakk. De burde få unge personer til å manipulere sosiale medier som høyre siden er flink til. Donald & Putin har egne grupper som kun driver på med dette. Slagordet burde kanskje være noe sånn som; "Se hva vi har utrettet" etterfulgt av noe som de faktisk har fått igjennom. Endret 23. mars av Peters 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kat-e Skrevet 24. mars Forfatter #4 Del Skrevet 24. mars Mulig de bør bli bedre til å reklamere for seg selv, men det mest interessante er hvorfor de bytter ut slagordet. Jeg tror mye av problemet til AP er at flertallet er skeptisk til om de er opptatt av vanlig folks økonomi. I min kommune har vi høyere kommunale avgifter, bomringer etc. vil de si ja til EU direktiv om etter isolering i boliger? Jeg forstår folk er skeptiske. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 24. mars #5 Del Skrevet 24. mars Vi tar fra de fattige og gir til de rike. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 24. mars #6 Del Skrevet 24. mars Jeg tror det gunstigeste hadde vært å kvitte seg med Arbeider Partiet navnet, da det åpenbart ikke lenger er et parti for arbeideren i den klassiske forståelsen av begrepet. Forvalter partiet, broilerne, Nepopartiet osv. Så kunne slagordene utformes etter det. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 24. mars #7 Del Skrevet 24. mars K.B. skrev (På 24.3.2025 den 12.10): Jeg tror det gunstigeste hadde vært å kvitte seg med Arbeider Partiet navnet, da det åpenbart ikke lenger er et parti for arbeideren i den klassiske forståelsen av begrepet. Forvalter partiet, broilerne, Nepopartiet osv. Så kunne slagordene utformes etter det. Ekspander akkurat ! Arbeider partiet passer ikke til et parti som bryr seg om alt mulig bortsett fra... arbeider. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 24. mars #8 Del Skrevet 24. mars K.B. skrev (På 24.3.2025 den 12.10): Jeg tror det gunstigeste hadde vært å kvitte seg med Arbeider Partiet navnet, da det åpenbart ikke lenger er et parti for arbeideren i den klassiske forståelsen av begrepet. Forvalter partiet, broilerne, Nepopartiet osv. Så kunne slagordene utformes etter det. Ekspander Det tror jeg og. Navnet "Arbeiderpartiet" er blitt en vits. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 24. mars #9 Del Skrevet 24. mars Jeg synes det opprinnelige "Nå er det vanlige folks tur" slagordet passer perfekt for AP sin politikk. Problemet var at ingen av oss forsto hva de mente. Vanlige folks tur til hva da? Jo, tydeligvis dyrere strøm, mat, skatt, regjeringskriser, nepotisme osv osv. Vi trodde det var et løfte, så var det egentlig en trussel kjennes det som. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå