Gaia Skrevet 21. mars #21 Del Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (10 timer siden): I alle relasjoner hvor jeg finner at jeg er i en situasjon hvor jeg må velge meg selv eller andre er valget alltid meg selv, bortsett fra i den som handler om mine barn, da er det rom for å velge barnas beste først. Fordi, uten at jeg har det bra med meg selv og mine valg vil ikke noen av de relasjonene ha det bra på lang sikt heller. Anonymkode: 4bdeb...3eb Samme innstilling her. Hvis folk rundt meg skal ha det bra, så må jeg også ha det bra. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 21. mars #22 Del Skrevet 21. mars Høres ut som du bør sette en fot skikkelig i bakken og vurdere dine prioriteringer. Den viktigste person du har en relasjon til i livet er deg. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #23 Del Skrevet 22. mars Jeg skjønner ikke denne tankegangen om å å gi opp alt og ofre alt for en fyr du liker greit. Iallefall ikke når du har en historie med å legge deg på rygg i forhold og la den andre ta styringen. Ekte kjærlighet handler om å gi og ta. Om å ha de samme verdiene og samstemt om hvordan fremtiden ser ut. En skal ikke ofre egen lykke. Det er jo helt på trynet. Anonymkode: 90e43...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #24 Del Skrevet 22. mars Du skriver ingenting om dere har feks: felles verdigrunnlag,like interesser,de samme målene i livet etc. Du skriver som en umoden tenåring. Savner mere refleksjon Anonymkode: 6f976...94a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #25 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du skriver ingenting om dere har feks: felles verdigrunnlag,like interesser,de samme målene i livet etc. Du skriver som en umoden tenåring. Savner mere refleksjon Anonymkode: 6f976...94a Vel i sammenheng med spørsmålet jeg stiller er det du nevner noe uvesentlig etter min mening. Anonymkode: bf377...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå