Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #1 Skrevet 11. mars 2006 Jeg har lyst til å lage sotete øyne, men helt sort skygge blir litt hardt, tror jeg. Tror kanskje jeg skal prøve en plommefarget (jeg har grønne øyne). Hvilke merker har fin, plommefarget skygge som sitter godt?
Gjest gjest1 Skrevet 11. mars 2006 #2 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Lancome Color Focus har en nydelig plommefarget skygge som sitter godt. Nr. 218 Red Red Wine. Den har glans, men ikke glitter. Nydelig farge som får øynene til å virkelig komme frem. Mine øyne er blå, men jeg har sminket folk med grønne øyne i denne og den passer veldig godt. Jeg pleier å legge en lys base under når jeg lager en sotet look, du har bedre kontroll på fargen da. Endret 11. mars 2006 av Lilypie
Gjest Gjest Skrevet 11. mars 2006 #3 Skrevet 11. mars 2006 makeup store har en nydelig skygge i mørk plomme. husker ikke nr på skyggen akkurat nå,men du kan jo skjekke de ut. de har ikke så mange butikker i landet,men. Det er ihf en i Bogstadveien i Oslo Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå