AnonymBruker Skrevet 21. mars #1 Skrevet 21. mars Med første var de vonde, med andre var de dritvonde, og nå gruer jeg meg til hvordan de blir med tredjemann. Sist måtte jeg ha smertestillende med morfin som jeg fikk av jordmødrene på barsel, men heldigvis ikke mye. Hvordan var etterriene med deres tredje barn? Anonymkode: 7ca45...fd8
AnonymBruker Skrevet 21. mars #3 Skrevet 21. mars Felidays skrev (1 minutt siden): De blir bare verre.... beklager. Ja, regner med det 😭 Anonymkode: 7ca45...fd8
AnonymBruker Skrevet 21. mars #4 Skrevet 21. mars Går med rier hver dag. Kroppen er klikka. Det suger! Men du overlever Ta noe smertelindring. Anonymkode: f129d...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #5 Skrevet 21. mars Forbered deg på det verste, de blir verre for hver gang. Men så lenge du er obs på det kan du jo ligge litt i forkant og ha en avtale klar med dem. Anonymkode: b9402...b30
AnonymBruker Skrevet 21. mars #6 Skrevet 21. mars Varmeflaske, smertelindring, ta det rolig og la mannen hjelpe deg Anonymkode: f129d...3ae
AnonymBruker Skrevet 21. mars #7 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Forbered deg på det verste, de blir verre for hver gang. Men så lenge du er obs på det kan du jo ligge litt i forkant og ha en avtale klar med dem. Anonymkode: b9402...b30 Ja, avtal på forhånd. Jeg gjorde det, fikk smertestillende med en gang etter fødsel. Gruet meg også mer til etterriene enn til selve fødselen😣 Anonymkode: 56458...48c
AnonymBruker Skrevet 21. mars #8 Skrevet 21. mars Merket aldri noen etterrier her. Kanskje du slipper denne gangen? Anonymkode: bc925...1a1
AnonymBruker Skrevet 21. mars #9 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja, avtal på forhånd. Jeg gjorde det, fikk smertestillende med en gang etter fødsel. Gruet meg også mer til etterriene enn til selve fødselen😣 Anonymkode: 56458...48c Ja, tror absolutt jeg skal gjøre det. Må bare huske det 😅 Anonymkode: 7ca45...fd8
AnonymBruker Skrevet 21. mars #10 Skrevet 21. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Merket aldri noen etterrier her. Kanskje du slipper denne gangen? Anonymkode: bc925...1a1 Samme her. Ikke noe merkbart. Men jeg har kun født én gang, og synes "alle" som har flere barn si at etteriene bare blir verre for hver fødsel. Er vel derfor det ikke ser så lyst ut for TS, dessverre.. Anonymkode: 04748...d57
AnonymBruker Skrevet 21. mars #11 Skrevet 21. mars Ble verre hver gang, men jeg brukte bare en rispose som jeg varmet før amming (partner gjorde det), varme er helt nydelig! Anonymkode: 5bac7...192
AnonymBruker Skrevet 21. mars #12 Skrevet 21. mars Hadde etterrier med første, men ikke nr 2. Hadde mer en nok med smerter i klipp og rift, så glad jeg slapp. Kjente murringer så vidt, som en svak vibrasjon da. Anonymkode: 9b8fe...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars Fikk faste tider med paracet og ibux, pluss oxynorm 4x dagen de to første dagene. Var forferdelig med første, like ille med nummer 2, men ikke verre. Med nr 2 skrev jeg det i fødebrevet at jeg måtte ha sterke smertestillende og å ligge i forkant. Holdt med oxynorm de to første dagene, dag tre holdt det med paracet/ibux. Og dag 4 klarte jeg meg uten smertestillende! Fortsatt ubehag noen dager til, men kunne ikke sammenlignes. Gruet meg like mye til etterrier som til fødsel! Ble mye greiere for meg gang nummer 2 ved å ligge i forkant av de verste smertene. Anonymkode: 2bff0...f47
AnonymBruker Skrevet 22. mars #14 Skrevet 22. mars Hadde ikke etterrier med første, men med andre.. uff. 😅 snertestillende og mye hud-mot-hud-kontakt med barnet, eller ligge på magen, skal visst hjelpe. Spent på å se hvordan det blir nå når jeg får tredje. Er forberedt denne gangen da. Sist ante jeg ikke at man fikk etterrier engang😆 Anonymkode: dd9ed...ccd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå