Teoretisk sett Skrevet 28. mars #21 Del Skrevet 28. mars Menn, normale menn, relativt sunne friske menn ser ikke etter et offer. Dersom du ikke klarer å beskrive ditt voksne liv som noe annet enn at du har vært offer for fysisk-psykisk-økonomisk vold vil det bli vanskelig å vekke sunne menns interesse. Det er folk som ser etter et offer, eller som tiltrekkes til mennesker med offeregenskaper, du har barn med en av dem. Forlat offerrollen. Se om du ikke heller kan beskrive deg selv og ditt voksne liv gjennom fritidsinteresser og utdannelse/arbeid osv. Du har neppe gjort alt riktig de siste 12 årene, identifiser hva du har gjort feil og ta ansvar for disse feilene. Slutt å vær et offer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mars #22 Del Skrevet 28. mars Jeg ble alene med 3 barn og en i magen, x forlot meg for en annen, tok vel 3 år så fant jeg en flott mann som jeg i dag er gift med på 10 året. Han og familien tok både meg og barna mine inn i varmen og dem kaller mine barn for barnebarn og behandler dem helt likt som vårt felles barn som nå blir 5. Jeg ville prøvd og finne hjelp til og bearbeide volden og så få jobbet med sin egen usikkerhet. Det finnes fine menn der ute, men faren er også stor om selvtilliten ikke er så stor at du vil finne en som er lik som x. du har en grei inntekt, har du søkt kommunen om startlån? Jeg fikk det når jeg ble alene Anonymkode: 3a8c9...671 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå